חברת יונייטד איירליינס צופה התאוששות חזקה בנסיעות הקיץ לאירופה ומודיעה על התרחבות טרנס-אטלנטית הגדולה בתולדותיה עם 30 טיסות חדשות או מחודשות בתוך 8 שבועות. בתוך כך מודיעה החברה על הוספת טיסות לירדן, נורבגיה, פורטוגל וספרד. לא מזמן הודיעה החברה גם על חידוש הקו בין תל אביב לוושינגטון. כל זאת, למרות העיכוב במסירת מטוסי ה-787 דרימליינר שהזמינה מחברת בואינג.

בהודעה שפירסמה ממטה החברה בשיקגו, מעדכנת יונייטד כי החל מה-5 במאי היא תפעיל טיסה ישירה מנמל התעופה של וושינגטון די.סי. לעמאן ותבצע בקו זה 3 טיסות שבועיות במטוס בואינג 787-8.

בנוסף  החברה תוסיף יעד שלישי לפורטוגל עם טיסות בין ניוארק לפונטה דלגדה באיים האזוריים החל מה-13 במאי. יונייטד תהיה חברת התעופה היחידה בצפון אמריקה שתבצע טיסות לאיים האזורים וכן תציע יותר טיסות לפורטוגל מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת. יעד זה מצטרף לטיסות של החברה מוושיגטון לליסבון ומניוארק לפורטו. בקווים אלה החברה תפעיל מטוס בואינג 737MAX8 חדש לגמרי.

כמו כן תפעיל החברה החל מה-20 במאי טיסה ישירה מניוארק לברגן, נורבגיה ותציע החל מה-20 במאי 3 טיסות שבועיות בקו זה במטוס בואינג 757-200. כמו כן החל מה-2 ביוני החברה תרחיב את יעדי החוף הספרדי עם 3 טיסות שבועיות מניוארק לפלמה דה מיורקה.

עדכון נוסף הוא על טיסה חדשה מניוארק לטנריף. זו תבוצע החל מה-9 ביוני שלוש פעמים בשבוע עם מטוס בואינג 757-200 וביחד עם הטיסות לפלמה דה מיורקה החברה מתגאה כי תבצע טיסות מצפון אמריקה ליעדי ספרד יותר מכל חברת תעופה אחרת.

בנוסף לטיסות אלה החברה הודיעה על הוספת טיסות בין ניוארק לדבלין, בין דנבר ללונדון, בין ניוארק לפרנקפורט ולרומא וכן בין סן פרנסיסקו ללונדון.

לדברי פטריק קוויל, סגן נשיא בכיר של רשת בינלאומית ובריתות ביונייטד, רשת הנתיבים הטרנס-אטלנטיים של יונייטד תהיה גדולה ביותר מ-25% ממה שהייתה בשנת 2019. ״עם התרחבות זו יונייטד תשרת יותר יעדים טרנס-אטלנטיים מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת ותהיה חברת התעופה הגדולה ביותר מעבר לאוקיינוס ​​האטלנטי בפעם הראשונה בהיסטוריה.״ קוויל הוסיף כי בחברה צפו זה מכבר התאוששות חזקה בביקושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *