חברת לופטהנזה החלה להפעיל מטוס A350 חדש שקיבלה בחודש מרץ. המטוס (בעל רישום D-AIVC) קיבל את השם ״מינכן״ והוא ביצע בשבוע שעבר את טיסות הבכורה שלו לקנדה (טורונטו, וונקובר). יודגש כי מדובר במחלקת עסקים זמנית בארבעה מטוסי A350 שצפויה לקבל החברה לאחר שהוחזרו מחברת התעופה Philipine Airlines. החברה הפיליפינית החזירה את המטוסים כחלק מתהליך ההתייעלות וארגון מחדש.

החברה בחרה לשמור את מחלקת העסקים הקיימת במטוסים שהיא מחלקה מעולה במקום להתקין את המחלקה שלה שנחשבת נחותה מזו. לאור כך תצורת המטוס תשאר דומה עם 30 מושבי עסקים, 24 מושבי פרימיום ו-241 מושבי מחלקת תיירים

המטוס מצטרף לצי מטוסי ה-A350 הצעיר של החברה שכולל 20 מטוסים סה״כ בגיל ממוצע של 3.9 שנים. החברה צפויה להכניס לפעילות עוד 3 מטוסים מדגם זה עד סוף השנה.

מחלקת עסקים זמנית בלופטהנזה

כעת חושפת החברה תמונות ראשונה של המחלקה. אמנם לא מדובר בהפתעה שכן המחלקה מוכרת מהתקופה שהייתה מותקנת במטוסי חברת התעופה הפיליפינית. ועם זאת, עדיין מדובר במחלקה מעולה שתשדרג את חוויית הנוסע בטיסות הרלוונטיות של לופטהנזה.

לראשונה תציע לופטהנזה גישה ישירה למעבר מכל מושב עם תצורת מושבים 1-2-1. כל מושב ייפתח למיטה באורך של 2 מטר עם מרחב עדיף באזור הכתפיים. לפי התמונות נראה כי לכל נוסע מרחב אישי גדול למדי ופרטיות טובה.

מחלקת עסקים חדשה של לופטהנזה ב-A350
מחלקת עסקים חדשה של לופטהנזה ב-A350

המשמעות של מחלקת העסקים המשודרגת היא שלופטהנזה תציע רק 30 מושבים במחלקת עסקים בשל תצורת ההושבה של 1-2-1. זאת לעומת 48 מושבים במחלקת העסקים בשאר מטוסי ה-A350 של החברה שמסודרים בתצורת 2-2-2 עם מעט מאוד פרטיות לכל נוסע.

מחלקת העסקים הנוכחית של חברת לופטהנזה
מחלקת העסקים הנוכחית של חברת לופטהנזה

חשוב להגיד כי מדובר במחלקת ״ביניים״ שתשמש את החברה בחלק קטן מצי מטוסי ה-A350. זאת, עד להצגת מוצר העסקים הרשמי של החברה שתוכנן במקור למטוסי ה-777X שאספקתם ממשיכה להידחות. החברה מבטיחה להציג בשנה הבאה קו מוצרים חדש לכל המחלקות – תיירים, תיירים פרימיום, עסקים ומחלקה ראשונה.

כזכור, לופטהנזה הכריזה לא מזמן גם על חידוש מחלקת התיירים פרימיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *