חברת התעופה החדשה TLV Air שהחלה לפני מספר חודשים ספורים את פעילותה הגישה בקשה לפשיטת רגל. על פי פרסומים של בית המשפט המחוזי בהמבורג ״מסיבות טכניות החברה מפסיקה את הטיסות עד ה-21 במאי.״

באתר של החברה נכתב כי בשל סיבות טכניות היא משעה את הפעילות שלה עד ה-21 במאי ומפנה את הנוסעים לשרות הלקוחות של החברה במספר טלפון בתל אביב שפעיל בימים ראשון-חמישי בין 10 בבוקר ו-3 אחר הצהרים. זאת כאשר הודעת החברה נמסרה בשעה שהשרות כלל אינו פעיל.

TLV-AIR, היא חברת תעופה חדשה בבעלות שלמה אלמגור ופול סקדלארו, בעלי סוכנות נסיעות בהמבורג. סקאדלראו שימש בעבר כמנהל מכירות של חברת התעופה Germania שפשטה את הרגל.

TLV-AIR  החלה לפעול ב-6 במרץ, לאחר אירוע השקה גדול שערכה בתל אביב, תכננה להפעיל את הטיסות בחכירה רטובה של מטוס בואינג 737-800 של חברת Enter. בפועל, ע״פ אתר Flightradar, טיסות החברה התקיימו באמצעות מטוס A320 של חברת TUS Air הקפריסאית. בדיווחים בתקשורת המקצועית הוגדרה כ׳חברת התעופה הקטנה ביותר בעולם.״

מייסדי החברה התכוונו להביא תיירים מגרמניה לישראל וגם ישראלים לטיולים בהמבורג וסביבתה. וכן להביא אנשי עסקים.

החברה החלה לבצע 2 טיסות בשבוע בקו המבורג – תל אביב והציעה כרטיסי טיסה במחיר מ-99 יורו לכיוון. זאת כאשר מחיר זה הוא מחיר בסיסי שמאפשר לנוסעים לעלות למטוס עם תיק ביד בלבד והכרטיס הוא ללא אפשרות לשינויים וללא אפשרות להחזר כספי. החברה הציעה גם מחלקת פרימיום בשל 595 יורו לכיוון עם אפשרות שינוי ללא תשלום, אבל אפשרות לביטול בתמורה ל-195 אירו.

תגובה
  1. שלום רב לכם
    יש לי שאלה
    אני מעוניין לרכוש כרטיסים בחברת התעופה ☝️ tus air
    בשיחות שערכתי עם חבריי סוכני נסיעות
    הבנתי שיש שמועה שחברת התעופה
    TUS AIR נמצאת על סף פשיטת רגל האם ידוע לכם על כך משהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *