חברת התעופה יונייטד איירליינס  יוצאת במסע פרסום אגרסיבי תחת הכותרת :Good Leads The Way (כן. זה לא טעות, למרות שבקלות ניתן לחשוב שמדובר ב-God.)

מסע הפרסום החדש נועד למסגר את החברה כמובילה וחדשנית בתעשייה נוכח הגאות בביקושים לטיסות לאחר מגפת הקורונה ולאחר עשור עמוס בתלונות ובעיות בחברת התעופה שהחלו עם המיזוג בינה לבינה לבין חברת קונטיננטל.

מסע הפרסום יהיה השלב האחרון בעבודת שטח מקיפה שנועדה להחזיר את האמון של העובדים והלקוחות של החברה. זאת כאשר חברת התעופה בסיוע של חברת פרסום מובילה יצרו מעל 150 קטעי תוכן הכוללים מודעות בטלוויזיה וברשתות החברתיות עם פרסומות ממוקדות חווית נוסעים, דגש על חללי הפנים החדשים שלה “United Next”, פרטים על מדיניות ביטולים, חיבורים בין טיסות, עמלות שונות ועוד. בקמפיין נוטלים חלק, בין השאר, 32 עובדים מאגפים שונים בחברה.

בסרטונים ומודעות הפונים לנוסעי החברה היא מציינת כי עד שנת 2026 צי המטוסים שלה יכלול מעל 500 מטוסים חדשים ומשודרגים עם תאי איחסון גדולים, מסכים בכל משענות המושב, קישוריות בלוטות׳ ו-WIFI מהיר. בנוסף, היא מציינת כי ביטלה את עמלות השינוי במרבית הכרטיסים וסייעה למעל 288,000 נוסעים לבצע השנה את טיסות ההמשך שלהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובלעדית בשם ConnectionSaver.

עוד מספרת החברה כי היא תשרת בקיץ הקרוב יותר יעדים טרנס-אטלנטיים מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת ותהיה למעשה חברת התעופה הגדולה ביותר מעבר לאוקיינוס האטלנטי. בנוסף מדגישה החברה את היישומון שלה לניידים שמאפשר ללקוחות לקבל את פרטי הנסיעה העדכניים ביותר, לתכנן טיולים עם חברים ומקלה על נסיעות לאנשים עם לקויות ראייה.

הקמפיין החדש נועד, בין השאר, לסייע לחברת התעופה להתנער משאריות של שערוריות שונות שחוותה בעשור האחרון ובהם שערוריית שוחד שגרמה בשנת 2015 להתפטרותו של מנכ״ל החברה, אף שלא היה קשור אליה. מקרה אחר היה של נוסע שנפצע לאחר שהורחק באלימות מטיסה שהיתה ברישום יתר. באותו אירוע סרטון שצולם על ידי נוסעים הפך ויראלי לאחר שסתר תגובה שמסר מנכ״ל החברה. אירוע נוסף היה כשדיילת אילצה נוסע ׳לאכסן׳ את כלב המחמד שלו בתא העילי של תיקי היד והוא מת במהלך הטיסה, ומקרה נוסף של כלב שמת בשל טיפול לוקה של צוות חברת התעופה.

כזכור, לא מזמן הודיעה החברה על חידוש הטיסות מתל אביב לוושינגטון.