חברת איי.טי.איי. איירווייז (ITA Airways), חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה שהוקמה לפני פחות משנתיים, חושפת לראשונה את המחלקות החדשות שבחרה להתקין במטוסי החברה. כמו כן, חושפת גם את מדי הדיילים החדשים ואת זהות השף שיעמוד מאחורי תפריטי החברה החדשים. עד כמה השתמשה החברה בפעילותה במטוסים של חברת אלאיטליה, עם המחלקות המיושנות שהיו מותקנות בהם.
המחלקות החדשות שחופשת החברה יושקו תחילה במטוסי ה-A350 החדשים שקיבלה לאחרונה. מטוסים אלה ישמשו את החברה בטיסות ארוכות הטווח, החל מהטיסה המסחרית הראשונה שלהם ב-1 ביוני לבואנוס איירס.
תחילה חשפה החברה את עיצוב הפנים במטוסי ה-A350 שיכילו תחילה 2 מחלקות שירות: עסקים (33 מושבי מיטה) ותיירים (301 מושבים). בולטת בהיעדרה מחלקת תיירים פרימיום שהופכת יותר ויותר לסטנדרט בתעשייה עם הגידול בביקוש מצד נוסעי תיירות לנוחות עדיפה בטיסות ארוכות.
החברה פרסמה כי כל המושבים עוצבו ע״י Walter De Silva, מעצב איטלקי מוכר מאוד מעולם הרכב שעבד בעברו עם וולקסווגן, פיאט, אלפא רומיאו ועוד חברות.
מהתמונות שפורסמו נראה כי החברה בחרה במושבי עסקים מדגם Super Diamond שמיוצרים ע״י Collins Aerospace. אותם מושבים נחשבים לנפוצים למדי במחלקות עסקים של חברות תעופה שונות, כך שלא היו כאן הפתעות מיוחדות. מדובר במוצר סטנדרטי למדי ולא פורץ דרך שמציע פרטיות טובה יחסית לנוסע אך לא סוייטות פרטיות כמו אצל חלק מחברות התעופה.
סביבת המושב גם היא לא נראית פורצת דרך ומעוצבת בגווני אפור סטנדרטי.
המושבים עצמם יהיו בצבעי בז׳ ויעוטרו עם דגל איטליה.
החברה חשפה גם את מחלקת התיירים שעוצבה גם היא בגוונים דומים של כחול ובז׳.
עוד חשפה החברה את מדי הדיילים החדשים שיישמו את צוותי האוויר של החברה. על פי החברה המדים עוצבו על ידי המעצב Brunello Cucinelli, מעצב על איטלקי. הייתה הרבה ציפייה מהחברה בזירה זו, גם לאור היותה של איטליה מעצמת אופנה, אך גם לאור ההשקעה של קודמתה אלאיטליה בעיצוב מדי דיילים אופנתיים.
עוד חושפת החברה כי את התפריטים במטוסים פיתח השף עטור המישלן Enrico Bartolini והוא צפוי להציע לנוסעים תפריט חדש לחלוטין גם במחלקת תיירים, עם מרכיבים שמיוצרים באיטליה ומקושרים לגסטרונומיה המקומית.
מה דעתכם על המושבים ומדי הדיילים בהם בחרה החברה? שתפו בתגובה