חברת איי.טי.איי. איירווייז (ITA Airways), חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה שהוקמה לפני פחות משנתיים, חושפת לראשונה את המחלקות החדשות שבחרה להתקין במטוסי החברה. כמו כן, חושפת גם את מדי הדיילים החדשים ואת זהות השף שיעמוד מאחורי תפריטי החברה החדשים. עד כמה השתמשה החברה בפעילותה במטוסים של חברת אלאיטליה, עם המחלקות המיושנות שהיו מותקנות בהם.

המחלקות החדשות שחופשת החברה יושקו תחילה במטוסי ה-A350 החדשים שקיבלה לאחרונה. מטוסים אלה ישמשו את החברה בטיסות ארוכות הטווח, החל מהטיסה המסחרית הראשונה שלהם ב-1 ביוני לבואנוס איירס.

תחילה חשפה החברה את עיצוב הפנים במטוסי ה-A350 שיכילו תחילה 2 מחלקות שירות: עסקים (33 מושבי מיטה) ותיירים (301 מושבים). בולטת בהיעדרה מחלקת תיירים פרימיום שהופכת יותר ויותר לסטנדרט בתעשייה עם הגידול בביקוש מצד נוסעי תיירות לנוחות עדיפה בטיסות ארוכות.

החברה פרסמה כי כל המושבים עוצבו ע״י Walter De Silva, מעצב איטלקי מוכר מאוד מעולם הרכב שעבד בעברו עם וולקסווגן, פיאט, אלפא רומיאו ועוד חברות.

מהתמונות שפורסמו נראה כי החברה בחרה במושבי עסקים מדגם Super Diamond שמיוצרים ע״י Collins Aerospace. אותם מושבים נחשבים לנפוצים למדי במחלקות עסקים של חברות תעופה שונות, כך שלא היו כאן הפתעות מיוחדות. מדובר במוצר סטנדרטי למדי ולא פורץ דרך שמציע פרטיות טובה יחסית לנוסע אך לא סוייטות פרטיות כמו אצל חלק מחברות התעופה.

סביבת המושב גם היא לא נראית פורצת דרך ומעוצבת בגווני אפור סטנדרטי.

מחלקת העסקים החדשה של ITA Airways
מחלקת העסקים החדשה של ITA Airways

המושבים עצמם יהיו בצבעי בז׳ ויעוטרו עם דגל איטליה.

מושב מחלקת העסקים החדשה של ITA Airways
מושב מחלקת העסקים החדשה של ITA Airways

החברה חשפה גם את מחלקת התיירים שעוצבה גם היא בגוונים דומים של כחול ובז׳.

מחלקת תיירים החדשה של ITA Airways
מחלקת תיירים החדשה של ITA Airways

עוד חשפה החברה את מדי הדיילים החדשים שיישמו את צוותי האוויר של החברה. על פי החברה המדים עוצבו על ידי המעצב Brunello Cucinelli, מעצב על איטלקי. הייתה הרבה ציפייה מהחברה בזירה זו, גם לאור היותה של איטליה מעצמת אופנה, אך גם לאור ההשקעה של קודמתה אלאיטליה בעיצוב מדי דיילים אופנתיים.

מדי החברה החדשים של ITA Airways
מדי החברה החדשים של ITA Airways

עוד חושפת החברה כי את התפריטים במטוסים פיתח השף עטור המישלן Enrico Bartolini והוא צפוי להציע לנוסעים תפריט חדש לחלוטין גם במחלקת תיירים, עם מרכיבים שמיוצרים באיטליה ומקושרים לגסטרונומיה המקומית.

תפריט חדש ב-ITA Airways
תפריט חדש ב-ITA Airways

מה דעתכם על המושבים ומדי הדיילים בהם בחרה החברה? שתפו בתגובה