חברת התעופה הלאומית של קוריאה מודיעה כי החל מיולי הקרוב היא תחזיר לפעילות קווי תעופה בינ״ל נוספים, כחלק מההתאוששות הגלובאלית ממגפת הקורונה ומהעלייה בביקוש. הקווים שייחזרו לפעילות הם אלו שבין שדה התעופה הבינ״ל סיאול אינצ’ון לבין לאס וגאס, מילאנו ווינה.

הטיסות ללאס וגאס יחלו ב-10 ביולי ויפעלו 3 פעמים בשבוע בימים רביעי, שישי וראשון. הטיסות ימריאו מסיאול בשעה 2 בצהריים וינחתו בלאס וגאס בשעה 10 בבוקר. בקו זה תפעיל החברה מטוסי A330-200 מהם מחזיקה החברה 8 מטוסים בגיל ממוצע של 15 שנה. בדיקה במערכת ההזמנות מצאה שמחירי הטיסות יתחילו ב-1550$ לכרטיס טיסה הלוך ושוב בקו זה.

הטיסות למילאנו יחלו ב-1 ביולי ויפעלו 3 פעמים בשבוע בימים רביעי, שישי וראשון. הטיסה תמריא לקראת השעה 2 בצהריים ותנחת בשעה 8 בערב. על פי מערכת ההזמנות, המחירים לטיסות למילאנו יתחילו בכ-1300$ ויבוצעו בעיקר במטוסי 777 של החברה מהם היא מחזיק 41 מטוסים בגרסאות השונות.

הטיסות לוינה יחלו גם הן ב-1 ביולי 3 פעמים בשבוע בימים רביעי, שישי וראשון. הטיסות ימריאו מסיאול בשעה 11 בבוקר וינחתו בוינה בשעה 5 אחר הצהריים. גם הטיסות לוינה יתחילו בכ-1300$ ועל פי מערכת ההזמנות יבוצעו במטוסי 777 ו-787.

טיסות ישירות מתל אביב לסיאול, דרום קוריאה

באשר לטיסות לישראל, כזכור החברה הפסיקה את הטיסות הישירות מתל אביב לסיאול בתחילת משבר הקורונה וטרם חזרה להפעיל את קו זה. נכון לעכשיו החברה ביטלה את כל טיסותיה לישראל עתידית עד חודש אוקטובר 2022. עם זאת, מהמידע הקיים ברשותנו החברה בהחלט מתכננת לחזור לפעול בישראל, בתקוה כבר בתחילת שנת 2023.

כזכור, חברת קוריאן עומדת בפניי תהליך משמעותי של מיזוג עם חברת התעופה השנייה בגודלה בקוריאה אסיאנה. בעוד נראה ששתי החברות מביעות נכונות מלאה לתהליך המיזוג, עדיין נדרשים אישורים בירוקרטיים רבים בדגש על אלו של רשויות הגבלים עסקיים.