חברת אל על תוסיף טיסה שלישית לבוסטון החל מתחילת חודש נובמבר בשל גידול בביקושים. כיום חברת אל על מפעילה 2 טיסות שבועיות לבוסטון ואילו חברת דלתא מפעילה בקו זה 3 טיסות שבועיות.

הטיסות של אלעל ממריאות מתל אביב בימים ראשון וחמישי בשעה 00:55 והטיסה השלישית, באותה שעה, תהיה ביום שלישי. דלתא מפעילה כיום טיסות מתל אביב בימים שני, חמישי ומוצאי שבת בשעה 00:30.

על פי מערכת ההזמנות, עלות כרטיס טיסה עם אל על לבוסטון במחלקת תיירים תתחיל במחיר של 879$. המחיר הזול ביותר שניתן למצוא עבור הטיסות של דלתא הינו 567$, אך המחירים לרוב עומדים גבוה יותר ועומד גם כאן על אזור 850$.

שתי החברות מפעילות בקו מטוסים עם שלוש מחלקות – תיירים, פרימיום ועסקים. זאת כאשר הטיסות של דלתא מבוצעות במטוס אירבוס A330-900neo ואילו טיסות אלעל מבוצעות במטוסי בואינג 787 דרימליינר.

חברת אל על היתה הראשונה שהחלה להפעיל טיסות לבוסטון בשנת 2015. בעקבות הקורונה ועצירת טיסות לארצות הברית החברה הפסיקה את הפעילות ושבה לפעול בקו לפני שלושה חודשים. במקביל חברת דלתא החלה להפעיל בחודש שעבר שלוש טיסות בקו זה ועל פי נתוני החברות הטיסות בתפוסה גבוהה מאד.

גורם בכיר באל על מסר לאתר Simple Flying כי מאז חזרת החברה לפעילות בקו לבוסטון החברה זיהתה גידול בתנועת הנוסעים ולכן החליטה להוסיף טיסה שבועית שלישי כדי לענות על הביקוש הגובר באזור ניו אינגלנד. ״הטיסה השלישית תשלים את השירות הקיים שלנו בימי ראשון וחמישי,״ אמר.

לחברת אל על יש הסכמי קוד משותף עם מספר חברות אמריקאיות כמו JetBlue ואמריקן איירליינס והדבר יאפשר לנוסעיה להמשיך בטיסות של חברות אלה ליעדים שונים בצפון אמריקה.

תגובה
  1. מבאס להזמין מהם , אי אפשרות לדעת אם תמריא או לא, חבל היו חברה נחמדה.

Comments are closed.