חברת אמריקן איירליינס חושפת מוצר חדש בשם “Flagship Business Plus״ שיהיה מוצר משודרג בין מחלקת עסקים למחלקה ראשונה. אמריקן היא מבין החברות הראשונות להציע מוצר ביזנס משודרג, שאינו מחלקה ראשונה. המוצר החדש מתמקד בפתרון לבעיה הכי בוערת כרגע בעולם התעופה והיא העומסים בשדות התעופה והתורים המתארכים, מהם סובלים גם נוסעי מחלקות היוקרה.

המוצר והשירות במטוס יהיה זהים לאלו הקיים במחלקת העסקים ועיקר השדרוג יהיה דווקא על הקרקע, עם אלמנטים מהמחלקה הראשונה של החברה. הנוסעים שייבחרו את מוצר הביזנס פלוס יוכלו לקצר משמעותית את זמני ההמתנה שלהם בשדה התעופה. הנוסעים שיישלמו על המחלקה החדשה יהיו זכאים לגישה לדלפקי הצ׳ק אין של המחלקה ראשונה (״Flagship First״), מה שייאפשר תהליך רישום מהיר לטיסה. בנוסף, יוכלו הנוסעים לגשת למסלול הבידוק הביטחוני המהיר בשדה.

בנוסף, יהיו זכאים הנוסעים לגישה ללאונג׳ מחלקה ראשונה (Flagship First Dining Lounge) בשדות התעופה בהם קיים הלאונג׳ (דאלאס, ניו יורק ומיאמי). בהיבט של כבודה, יהיו זכאים נוסעי המחלקה החדשה למזוודה שלישית ללא עלות נוספת, בנוסף לשתיים שמזכה מחלקת העסקים.

המוצר החדש יהיה זמין רק בשדות התעופה בניו יורק (JFK) , מיאמי (MIA), שיקגו (ORD), לוס אנג׳לס (LAX) ולונדון (LHR). כמו כן המוצר יהיה זמין רק במטוסי ה-777-200 אך לא במטוסי ה-777-300 שם קיימת מחלקה ראשונה.

בכתבה שפורסמה ע״י אתר thepointsguy, עולה כי התוספת לטיסה לטיסה לכיוון אחד מניו יורק לתל אביב תעמוד על כ-400$ ביחס למחיר כרטיס רגיל במחלקת עסקים. מהמידע הקיים כרגע, הנוסעים מישראל יוכלו להנות מהמוצר רק בשדות בהן מוצע בארה״ב אך לא בנתב״ג.

חברת התעופה עדכנה כי ניתן יהיה לרכוש את המוצר רק במסגרת רכישת הטיסה ולא ניתן יהיה לשדרג לאחר הרכישה למוצר החדש.

האם לדעתכם המוצר החדש שווה את התוספת במחיר?