חברת סוייס מודיעה כי השלימה את התקנת מחלקת הפרימיום החדשה של קבוצת לופטנהזה בכל צי מטוסי ה-777 של החברה. בכך תהיה החברה הראשונה בקבוצה להשלים את תהליך השדרוג בצי מטוסים מסויים. כזכור, אותה מחלקה צפויה למצוא את דרכה בהדרגה גם לצי מטוסי האיירבוס רחבי הגוף של החברה שכוללים את מטוסי ה-A340,A330. מדובר במחלקה שמהתרשמות ראשונית מהתמונות הקיימות נראית מרשימה למדי.

מחלקת פרימיום אקונומי החדשה של קבוצת לופטהנזה במטוסי סוויס
מחלקת פרימיום אקונומי החדשה של קבוצת לופטהנזה במטוסי סוויס

לחברת סוייס 12 מטוסי 777-300, כולם נמצאים בשירות פעיל. אחרי השדרוג, כל מטוס יכיל 320 מושבים בתצורה של 4 מחלקות: ראשונה (8 מושבים), עסקים (62), תיירים פרימיום (24) ותיירים (226). עבור 3 שורות של מחלקת הפרימיום החדשה נפרד החברה מ-44 מושבי תיירים והשאיר את מספר מושבי העסקים והמחלקה הראשונה זהה.

על פי אתר Flightradar, מטוסי ה-777 של החברה פועלים כרגע בין היתר בחלק מהטיסות בקווים לצפון אמריקה (מיאמי, סן פרנסיסקו, לוס אנג׳לס), סין (בייג׳ינג, שנגחאי), טוקיו, סאו פאולו, סינגפור, בנגקוק, בואנוס איירס ועוד. הנוסעים בקווים אלו יוכלו להנות מהמחלקה החדשה.

לפי המידע הזמין במערכת ההזמנות, המחיר למחלקה החדשה לטיסת הלוך ושוב מתל אביב ליעדי צפון אמריקה מתחיל בכ-1400-1500$ ועולה כמובן בהתאם לביקוש. בטיסה הקצרה מתל אביב לציריך הטיסה תהיה במחלקת תיירים רגילה שכן כרגע פועלים בקו מטוסים צרי גוף שלא מותקנת בהם מחלקת תיירים פרימיום.

מקווים לראות שוב מטוסים רחבי גוף של סוויס בתל אביב ובהתאם גם את המחלקה החדשה.