נשיא חברת וויזאייר, רוברט קארי, שלח בסוף השבוע מכתב למליוני לקוחות החברה ובו הוא הוא מתנצל בפני כל אלה שחופשתם נפגעה ומבטיח כי כל עובדי החברה עובדים ללא לאות על מנת למזער את עוגמת הנפש שחווים נוסעים רבים.

וויזאייר שמבצעת גם טיסות מעשרות יעדים לישראל וכזכור, סיימה את המחצית הראשונה של השנה במקום הראשון בפעילות של חברות התעופה הזרות בנתב״ג. במכתבו לנוסעים מציין נשיא החברה כי הוא שמח על כך שהם, הנוסעים, חוזרים לטייל לאחר מגפת הקורונה ושמח שהלקוחות סוף סוף מתאחדים עם בני המשפחה וחברים, לוקחים חופש או נוסעים לנסיעות עבודה, מה שהביא לכך שמאז חודש אפריל, השנה, החברה הטיסה מעל 11 מיליון נוסעים.

״עם זאת, כפי שאתם יודעים, תעשיית התעופה התמודדה עם התקופה הקשה והלא ודאית ביותר בתולדותיה בשנתיים האחרונות ולמרות שאנחנו יוצאים ממגפת הקורונה באופטימיות מחודשת, אין ספק שבפנינו יש עוד אתגרים רבים.״

לדברי נשיא החברה, הביקוש המוגבר כמעט בכל שוק באירופה, בפרט עם מחסור בצוות בבקרת התעבורה האווירית ובשדות התעופה, גורם להפרעה בפעילות של החברה. ״כמו כל חברות התעופה, Wizz Air מסתמכת על מערכת מורכבת של שירותים וכאשר רק מרכיב אחד לא עובד כפי שהוא צריך להיות – בין אם זה עיכובים בבקרת תעבורה אווירית, שביתות בשדה התעופה או מחסור בצוות באבטחה או בטיפול במטען – הפעילות שלנו מושפעת ולכן ברצוננו להתנצל בפני כל אלו שתכניות הנסיעה שלהם נפגעו, שכן אנו יודעים כמה אתם רוצים לשוב ולטייל בעולם.״

נשיא החברה מציין עוד כי החברה מחויבת לאפשר ללקוחותיה להגשים את תכניות החופשה שלהם במחירים סבירים תוך שמירה על תקני בטיחות מובילים בתעשייה ושירות אמין ומסביר פנים, כך לדבריו. ״במבט קדימה להמשך הקיץ העדיפות העליונה שלנו היא לסייע לכל הנוסעים שלנו להגיע ליעדם בבטחה ובזמן.״ לכן, לדבריו, החברה ביצעה כמה שינויים בלוח טיסות הקיץ כדי להבטיח שהיא תוכל לעמוד בו. רוב השינויים, כך כתב, כבר יושמו כדי לתת ללקוחות התראה ומספיק זמן להתכונן לחופשתם.

מוזמנים לקרוא על חויית הטיסה שלנו עם וייז לאבו דאבי