חברת הלואו קוסט הטראנס אטלנטית נורס אטלנטיק, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה משמעותי עם מספר חברות לואו קוסט מקומיות באירופה ובארה״ב. החברה חתמה על הסכם אינטרליין עם חברות הלואו קוסט איזיג׳ט, נורוויג׳יאן וספיריט. ההסכם יאפשר טיסת פנים עם כל אחת מהחברות באירופה או ארה״ב וטיסת המשך טראנס אטלנטית עם החברה הנורווגית בין יעדי הפעילות שלה באירופה (אוסלו, לונדון וברלין) ליעדים שלה בארה״ב (ניו יורק, אורלנדו, לוס אנג׳לס ופורט לודרדייל).

החברה עדכנה כי המסגרת ההסכם היא תציע לא פחות מ-600 קונקשים שבועיים. בעוד השת״פ עם איזיג׳ט ונורוויג׳יאן נועד לאפשר טיסות המשך בתוך אירופה, השת״פ עם חברת התעופה האמריקאית ספיריט תאפשר טיסות המשך בתוך ארה״ב ליעדים כמו לאס וגאס, דאלאס, נאשוויל וסולט לייק סיטי. זאת לאחר הטיסה הטראנס אטלנטית עם נורס ללוס אנג׳לס, אורלנדו או פורט לודרדייל.

כידוע, הסכם אינטרליין מאפשר לחברה תעופה למכור מספר מקטעי טיסה עם חברות תעופה שונות על גבי כרטיס טיסה יחיד. ההסכם החדש רלוונטי גם לקהל הישראלי שמתעניין בטיסות לואו קוסט. כחלק מההסכם יוכלו הנוסעים לטוס מתל אביב לאירופה באמצעות חברת איזיג׳ט לאירופה ומשם להמשיך בטיסה של חברת נורס אטלנטיק ליעדיה בארה״ב. לדוגמא, כבר עכשיו ניתן להזמין כרטיס שמשלב טיסה עם איזיג׳ט לברלין ומשם עם נורס אטלנטיק לניו יורק. כרטיסים אלו ימכרו לישראלים דרך אתר ייעודי של איזיג׳ט להזמנת טיסות קונקשן.

טיסות קונקשן עם איזיג׳ט ונורס אטלנטיק לניו יורק. לא זול
טיסות קונקשן עם איזיג׳ט ונורס אטלנטיק לניו יורק. לואו קוסט זה לא

מבדיקה שלנו, נכון לעכשיו הטיסות מתל אביב לניו יורק אינן מביאות בשורה משמעותית לנוסעים. הטיסות המוצעות הן עם קונשן ארוך מאוד. וגם אם תקחו את הקונקשן הארוך בחשבון ותצאו לטייל בעיר, מחיר הטיסות שמצאנו לא מזכיר שום דבר שקשור ללואו קוסט. המחיר הכי נמוך שמצאנו לחודשי החורף עומד על כ-500 יורו לטיסת הלוך חזור לניו יורק דרך ברלין, מחיר קרוב מאוד לזה של חברות תעופה סדירות.

ברוח התקופה, נורס אטלנטיק מדגישה בהודעתה כי השת״פ החדש שמאפשר קונקשן עם חברות זרות לא ישפיע על רמת הדיוק שלה או המודל המבצעי. בתוך כך, היא מדגישה כי טיסות נורס לא ימתינו לנוסעים שיאחרו את טיסת הקונקשן שלהם. זה רלוונטי במיוחד בימים שאנחנו עדים לעשרות טיסות שממתינות לנוסעים שמתעכבים בתהליכים שונים בשדות התעופה השונים בעולם. נורס הדגישה כי זמן הקונקשן המינימאלי הוא 2.5 שעות, כך שלא ניתן יהיה להזמין כרטיס קונקשן עם פחות מטווח זה.

בהודעה הרשמית על ההסכם החדש הודיעה חברת נורס אטלנטיק כי היא בשיחות עם חברות תעופה נוספות במטרה להרחיב את היקף שיתופי הפעולה שלה.

מוזמנים לקרוא עוד על חברת נורס אטלנטיק, החברה ששואפת להחיות את מודל הלואו קוסט הטראנס אנטלנטי באמצעות שימוש במטוסי 787 דרימלינריים חדשים וחסכוניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *