עולם התעופה מזוהה עם כבדות, רשמיות וייצוגיות, אך לעיתים צביעות מטוסים מרעננות מוכיחות שניתן לשלב הומור בדרך לחופשה המיוחלת. בחודש אפריל דיווחנו לכם על הצביעה המשעשעת של מטוסי חברת קונדור הגרמנית המתמחה בתיירות פנאי.

השבוע התבשרנו על שיתוף פעולה בין צ’יינה אירליינס (China Airlines) וחברת פוקימון, אשר ישיקו מטוס “פיקאצ’ו” בשם Pikachu Jet CI, כאשר CI זה קוד חברת התעופה. המטוס בצביעת פוקימון ילווה את הנוסעים השבים לטוס לאחר מגפת הקורונה. ויסייע לחברה מטיוואן לשקם את ההתלהבות של התיירים לשוב ולהזמין חופשות.

הצגת מטוס הפוקימונים של צ׳יינה איירליינס

נשיא חברת התעופה צ’יינה אירלינס אמר כי החברה גאה להיות השותפה של חברת פוקימון בטיוואן. שיתוף הפעולה התבשל במשך שנתיים וכעת מטוס A321neo של חברת צ’יינה אירליינס נצבע מחדש עבור ההשקה שתתקיים בסתיו הקרוב. במטוסים מדגם זה מותקנת גם מחלקת העסקים החדשה והמשודרגת של החברה למטוסים צרי גוף.

העיצוב של מטוס ה “Pikachu Jet CI” נעשה במיוחד על ידי חברת פוקימון. הצבע העיקרי ייטמע עם צבעי החברה המקוריים ולוגו פרח השזיף המעטר את זנב המטוס. גוף המטוס יצבע בצבעי פסטל מדורגים של כתום, ורוד, וסגול כדי לסמל את עלות השחר המתקרב. את מטוס מקשטות 11 דמויות פוקימונים הכוללות פיקאצ’ו מעופף, ג’יגליפף, סנורלקס ועוד.

חשוב להגיד שטיוואן סגורה כיום לתיירים מאז תחילת מגפת הקורונה. רק בחודשים האחרונים המדינה מתחילה המדינה להיפתח למבקרים בצורה הדרגתית ואיטית מאוד.

מטוס 737-800 של חברת סקיימארק בצביעת פוקימון
מטוס 737-800 של חברת סקיימארק בצביעת פוקימון

צ׳יינה איירליינס לא תהיה הראשונה לשתף פעולה עם חברת פוקימון. חברת Skymark היפנית מחזיקה גם היא בצי של שני מטוסי 737-800 צבועים מעוטרים בשלל דמויות מהסדרה המצויירת. האחרון הצטרף לצי רק בחודש מאי האחרון. גם חברת ANA היפנית החזיקה בלא פחות מ-2 מטוסי 747 ג׳מבו מעוטרים בפוקימונים שונים.

מטוסי 747 פוקימון של ANA
מטוסי 747 פוקימון של ANA

“Pokémon Air Adventures” שמה לה למטרה לייצר חוויה תירותית חיובית לאחר המגפה. אחרי הכל פוקימון הוא מותג שמזוהה עם רוח הרפתקנות בבסיסו ומעודד לטייל ולגלות את העולם. לכן שיתוף פעולה כזה עם עולם התיירות והתעופה מתבקש כל כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *