חברת אייר פראנס חוזרת לנמל התעופה ניוארק , לאחר עשור של העדרות, ותפעיל החל מחודש דצמבר טיסה יומית בין נמל התעופה פריז-שארל דה גול לנמל התעופה הבינלאומי ניוארק-ליברטי.

על פי הודעת החברה, השירות לנמל התעופה הבינלאומי השני בגודלו, שמשרת את אזור ניו יורק ומרוחק כ-18 מייל ממנהטן, ימשך לאורך כל השנה. הטיסות בקו זה יבוצעו במטוסי בואינג 777-200 עם קיבולת של 280 מושבים (40 מושבים במחלקת עסקים, 24 בפרימיום אקונומי ו-216 במחלקת תיירים).

הטיסה מפריז תצא בשעה 12:30 ותנחת בניוארק בשעה 15:00 זמן מקומי. הטיסה מניוארק תמריא בשעה 17:05 ותנחת בפריז בשעה 06:05 למחרת היום.

הטיסה היומית לנמל התעופה ליברטי מסמנת את חזרתה של אייר פראנס ליעד היסטורי זה שאליו היא ביצעה טיסות ישירות עד שנת 2012. הטיסה בקו זה תצטרף ל-6 טיסות יומיות שהחברה מבצעת לנמל התעופה קנדי ועוד שתיים שמבוצעות על ידי שותפתה לברית SkyTeam, חברת דלתא איירליינס.

נמל התעופה ניוארק-ליברטי יהיה היעד ה-18 של החברה בצפון אמריקה בחורף הקרוב. הוא יתווסף לטיסות לאטלנטה, בוסטון, שיקגו, דאלאס, דטרויט, יוסטון, לוס אנג’לס, מיאמי, ניו יורק-JFK, סן פרנסיסקו, סיאטל וושינגטון די.סי. ארצות הברית, מונטריאול, טורונטו וונקובר בקנדה, וקנקון ומקסיקו סיטי במקסיקו.

מוזמנים לקרוא על חוויית הטיסה שלנו במחלקת עסקים במטוס 777-200.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *