חברת קתאי פאסיפיק מודיעה על הגדלת מספר הטיסות שלה לישראל החל מלוח הזמנים לחורף הקרוב. החל מה-2 באוקטובר תפעיל החברה 3 טיסות שבועיות ישירות בין תל אביב לנמל הבית שלה בהונג קונג. הטיסות יצאו בימים ראשון, שלישי וחמישי. חודש אפריל האחרון היה הפעם האחרונה שקתאי הרחיבה את מספר הטיסות שלה לתל אביב לשתי טיסות שבועיות.

על פי ההודעה הרשמית של החברה, הטיסות מישראל יופעלו על ידי מטוס הדגל של החברה, האיירבוס A350-1000 שמציע 334 מושבים ב-3 מחלקות: מחלקת עסקים (46 מושבים), פרימיום אקונומי (32) ותיירים (256). לאחרונה ראינו את קתאי מפעילה בקו לתל אביב גם מטוסי 777-300, לצד מטוסי ה-A350 שמשרתים לרוב את החברה בפעילותה בישראל.

כמובן שבשלב הזה וכל עוד ישנן מגבלות משמעותיות על ביקור בהונג קונג לאור מגפת הקורונה, הטיסות מתל אביב ימשיכו לשמש בעיקר נוסעים בטיסות המשך ליעדים במזרח. בהודעה הרשמית של החברה היא מציינת את בנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני כחלק מיעדי ההמשך שפתוחים לקהל הישראלי.

מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי טיסת הלוך ושוב להונג קונג עם קתאי באוקטובר תתחיל במחיר של 1159$, טיסה למנילה ב-1207$ וטיסה לסיאול (עם קונקשן ארוך בהלוך) ב-1006$.

כזכור, מאז תחילת מגפת הקורונה נמצאת החברה בצרות בשל סגירתו הכמעט מוחלטת של האי לתנועת מטוסים ולאחר מכן בשל מגבלות קשוחות לצוותי האוויר של החברה. תחום המטענים עזר לחברה לצמצם במעט את הפסדיה. וגם בישראל התמקדה החברה תקופה ארוכה בפעילות של הטסת מטענים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *