אמירייטס החליפה את דגם המטוסים הפועלים בקו דובאי-סאו פאולו, כאשר צי מטוסי הבואינג 777-300ER שלה יחליף את מטוס האיירבוס A380 שפעל עד כה בקו. החברה מהמפרץ מפעילה כיום טיסה יומית בקו זה ומתכננת להחזיר את ה-A380 עד נובמבר.

מאז ה-4 באוגוסט, אמירייטס מפעילה את טיסותיה היומיות בקו דובאי – סאו-פאולו עם מטוס הבואינג הקטן יותר לאור הביקוש הירוד בקו זה. בכך תצמצם אמירייטס את מספר המושבים שהיא מציעה בכל טיסה יומית מ-516 ל-356 מקומות ישיבה.

סאו פאולו הייתה העיר הראשונה בדרום אמריקה שחזרה למפת הטיסות של אמירייטס במהלך מגפת הקורונה, לאחר שהטיסות התחדשו באוגוסט 2020. העיר הברזילאית היא כיום היעד הדרום אמריקאי היחיד שאליה מגיעה אמירייטס, אליו צפויות להצטרף ריו דה ז’נרו ובואנוס איירס בנובמבר.

מטוסי הבואינג 777 בקו זה יציעו 356 מושבים בתצורה של שלוש מחלקות: 8 במחלקה הראשונה, 42 בעסקים ו-306 במחלקת תיירים.  לאמירייטס יש בסך הכל 124 מטוסי 777-300 בצי שלה, הצי הגדול ביותר מסוג זה בעולם. אמירייטס מחזיקה במטוס זה במספר תצורות, כולל פריסה של שתי מחלקות (עסקים ותיירים), או כמה בקווים שיופעלו לסאו פאולו עם שלוש מחלקות שירות ומספר המושבים מצומצם (356). כזכור, בעתיד צפויה החברה להתקין בצי זה גם מחלקת תיירים פרימיום.

אוהדי האיירבוס A380 אינם צריכים להיבהל מההחלפה של אמירייטס במסלול זה. הענקית הדו-קומתית תחזור לברזיל בנובמבר, כאשר היא תשתלט שוב על מטוסי ה-777-300.

כפי שדיווחנו בחדשות תעופה, אמירייטס מוסיפה טיסה יומיות שנייה מתל אביב לדובאי ובנוסף להסכם שיתוף הקוד עם חברת האחות פליי דובאי ויחד תפעיל הקבוצה סה״כ 6 טיסות יומיות מתל אביב. המשמעות היא שהנוסעים יוכלו להגיע לדובאי בכל אחת מששת הטיסות היומיות ולאחר קונקשן נוח של מספר שעות, יוכלו הנוסעים להמשיך כמעט לכל יעד ברשת הטיסות של החברה.

אז האם תעדיפו לטוס במטוס הבואינג ה-777-300 או במטוס האיירבוס A380? שתפו אותנו בתגובות.