חברת אירופלוט שלחה הבוקר ללקוחותיה ברחבי העולם מכתב בו היא מציעה לי להנפיק עד היום בשעה 14:00 כרטיסי בונוס בתכנית הנוסע המתמיד שלה משום שהיא עוברת למערכת הזמנות חדשה ולכן חלק משירותיה לא יהיו זמינים, באופן זמני.

השינויים שהחברה מבצעת, כך על פי המכתב שקיבלתי כחבר מועדון, ״לא ישפיעו על המיילים של התוכנית שלך. אתה יכול להמשיך לצבור ולהשתמש במיילים עם שותפי התוכנית וחשבונך יזוכה בהתאם.  אנו ממליצים להנפיק כרטיסי בונוס לפני השעה 14:00 (זמן מוסקבה) ב-29 באוקטובר, במידת הצורך.

במהלך העבודות על עדכון מערכת ההזמנות לא ניתן יהיה להנפיק כרטיסי בונוס ולא ניתן יהיה להחליף כרטיסים. לא ניתן יהיה לבצע שדרוגים והחברה ממליצה לחבריה להחזיק את כרטיס המועדון מפלסטיק או את הגירסה האלקטרונית שלו במכשיר נייד.

לאחר ביצוע עדכון המערכת החברה מודיעה כי שירותים מקוונים לא יהיו זמינים באופן ארעי. אלה כוללים הנפקת כרטיסי בונוס, שדרוג מחלקה בנקודות או שוברים ושינוי כרטיסי בונוס.

החברה מסיימת את המכתב שקיבלתי במשפט הציני: תודה שבחרת Aeroflot.

כזכור, עד לפני הפלישה לאוקראינה היתה חברת התעופה הרוסית חברה בברית התעופה SkyTeam בה חברות דלתא איירליינס, איירפרנס/ק.ל.מ, קוריאן אייר, צ׳יינה איירליינס, אירו מקסיקו, איר אירופה ועוד חברות תעופה. לאחר גמגומים של מנהלי הברית ולאור לחץ מצד הלקוחות הוחלט ׳בהסכמה׳ על השעיית חברות התעופה הרוסית מהברית ובוטלו הסכמי שיתוף הפעולה שלה עם חברות תעופה רבות.

נו. שיהיה. ספסיבה.