ברית התעופה SkyTeam הודיעה היום בהודעה לקונית למדי, כי הברית וחברת הדגל הרוסית אירופלוט הגיעו להסכמה על השעייה זמנית של של חברת התעופה מהברית. זאת, לאחר שברית התעופה הייתה נתונה תחת מתקפה של גולשים ברשתות החברתיות בשל סרובה להדיח את חברת התעופה הרוסית בזמן ששמרה על שתיקה רועמת בנושא.

״אנחנו פועלים כדי להקטין את ההשפעה של המהלך על הלקוחות ונדווח על שינויים שעשויים להיגרם בשל כך,״ נאמר בהודעה הקצרה של ברית התעופה.

יצוין כי קודם לכן, ממש לפני שארגון התיירות של האו״ם החליט להדיח את רוסיה, הודיעה רוסיה כי היא פורשת מ׳רצון׳ מהארגון. העדכון מגיע מספר ימים לאחר שנעשה צעד דומה של ״השעייה בהסכמה״ של חברת S7 הסיברית מברית Oneworld.

SkyTeam היא אחת משלוש בריתות התעופה המובילות בעולם וחברות בה 19 חברות תעופה בהן  קבוצת אייר פראנס-ק.ל.מ., דלתא, אייר אירופה, אירולינס ארגנטינס, טארום, קוריאן אייר וחברות נוספות.

עם תחילת הפלישה של רוסיה לאוקראינה הודיעו שתי החברות המובילות בברית דלתא איירליינס וק.ל.מ על הפסקת הקוד המשותף עם אירופלוט. אולם הברית עצמה שמרה על שתיקה. רק ב-25 בפברואר היא פירסמה הודעה לקונית בציוץ בטוויטר בה נכתב: SkyTeam עוקבת מקרוב אחר אירועים מתמשכים באוקראינה ונמצאת בקשר עם כל החברים שלנו כדי להעריך את המצב ככל שהוא מתפתח.״ יחד עם זאת הברית המשיכה להתעלם ממחאת גולשים ברשתות החברתיות שדרשו להדיח את אירופלוט מהקבוצה.

היום כאמור, יצאה הברית בהודעה, גם היא ללא כל הסברים ובה הודיעה על השעייה זמנית של חברותה של אירופלוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *