חברת וויז אייר מודיעה היום על הרחבת רשת קווי הטיסה שלה מרומא. החברה תוסיף חמישה קווים חדשים ו-800,000 מושבים משדה התעופה הבינ״ל רומא פיומיצ’ינו וסה״כ תציע בקיץ 2023 טיסות מרומא ל-66 יעדים. בתוך כך תקצה 2 מטוסים ייעודים נוספים שייפעלו בבסיס ברומא ויצטרפו לשבעה מטוסים שכבר פועלים ביעד.

וויז אייר תוסיף קווים חדשים מרומא לקסטלון (ספרד), לוקסמבורג, באקו (אזרבייג’ן), אבו דאבי (איחוד האמירויות) וכווית סיטי (כווית).בנוסף, תוסיף תדירויות טיסה מרומא לברצלונה, מדריד, ולנסיה (ספרד), פראג (צ’כיה), דורטמונד (גרמניה), לונדון גטוויק (בריטניה), תל אביב ( ישראל), ירוואן (ארמניה).

מתל אביב תעלה וויז אייר את תדירות הטיסות לרומא מ-9 טיסות שבועיות בלוח החורף הקרוב ל-14 טיסות שבועיות החל מלוח טיסות הקיץ של 2023.

מדובר בעוד צעד של הרחבת פעילותה של וויז אייר בתל אביב. רק לאחרונה הוסיפה החברה תדירויות מתל אביב לאבו דאבי כמו גם הודיעה על קו האולטרה לואו קוסט הראשון מתל אביב לספרד וגם על קו טיסות ישיר מתל אביב לבארי שבאיטליה. 

כמו כן צפויה החברה להשיק בקרוב חברת בת מקומית במלטה, שיתכן ואף תפעיל טיסות מתל אביב למלטה. זאת לצד המשך הצטיידות במטוסי איירבוס חדישים

טסנו עם Wizz Air לאבו דאבי. הופתענו לטובה