חובבי התעופה האדוקים בטח שמו לב שלאחרונה החלו לנחות בנתב״ג באופן תדיר יותר מטוסי 777 של חברת איתיחאד. עד כה הפעילה חברת התעופה האמירתית בגזרת טיסות הנוסעים בעיקר מטוסי 787 דרימליינר לצד מטוסים קטנים יותר ממשפחת האיירבוס A320. כזכור, איתיחאד מפעילה טיסה יומית בקו שבין תל אביב ואבו דאבי ומשם מציעה לקהל טיסות המשך ברשת היעדים של החברה.

טיסה של אתיחד מתל אביב לאבו דאבי במטוס ה-777
טיסה של אתיחד מתל אביב לאבו דאבי במטוס ה-777

מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי חברת התעופה הלאומית של האמירויות החלה למכור באופן סדיר כרטיסי טיסה מתל אביב שיופעלו על ידי מטוסי החברה מדגם 777-300, לצד טיסות שיופעלו במטוסי הבואינג 787 דרימליינר ומטוסים ממשפחה האיירבוס A320 שפועלים כרגע בקו.

נכון לעכשיו מטוסי ה-777 הוצבו בעיקר בטיסות של החברה מתל אביב בימי שלישי, אך זה צפוי כמובן להשתנות בהתאם לצורך והביקוש. מטוסי ה-777 יהיו הגדולים ביותר שמפעילה איתיחאד בקו זה והצבתם נועדה ככל הנראה לתמוך בביקושים לטיסות מתל אביב לאיחוד האמירויות שם ימצא המטייל הישראלי חופשה עם מזג אוויר נוח בחודשי החורף. כמו כן, בביקוש לטיסות המשך ברשת הקווים של איתיחאד.

מטוס 777F של איתיחאד בתל אביב. תמונה: אגנס אוירינגל
מטוס בואינג 777F של איתיחאד בתל אביב. תמונה: אגנס אוירינגל

איתיחאד מחזיקה כיום בצי של שבעה מטוסי 777-300 בתצורת נוסעים ב-3 קונפיגורציות שונות. שתי הקונפיגרציות הראשונות כוללות 2 מחלקות – עסקים (28 או 40 מושבים) ותיירים (384 או 340 מושבים) ובמטוס 777 יחיד מותקנות 3 מחלקות – ראשונה (8 סוויטות), עסקים (40 מושבי מיטה) ותיירים (280 מושבים). בנוסף מחזיקה איתיחאד חמישה מטוסי מטען מדגם בואינג 777F שגם הם מבקרים בישראל לעיתים. צי מטוסי ה-777 צבוע חלקו בצביעה הישנה של איתיחאד וחלקו בצביעה החדשה והמוכרת של החברה.

המטוסים שיגיעו לתל אביב יהיו אלו שמותקנות בהם 2 מחלקות (עסקים ותיירים) שכן בקו לתל אביב החברה לא מפעילה מחלקה ראשונה. כזכור, מטוס הסופרג׳מבו של איתיחאד צפוי לחזור לשירות בקיץ הקרוב ואיתו הסוויטות של מחלקה ראשונה ואפילו סוויטת ״The Residence״, סוג של מתחם מגורים קטן באוויר או מחלקה ראשונה+.

מזמינים אתכם לקרוא עוד על חוויית הטיסה הייחודית עם אתיחד בסקירת הטיסה שלנו.

תמונה: אגנס אוירינגל