חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways מציגה קווים חדשים והגדלת תדירויות לטיסות מתל אביב  בלוח טיסות קיץ 2023. ביולי האחרון גם קלטה חברת התעופה מטוס איירבוס A320 חמישי שייאפשר לה להגדיל את לוח הטיסות שלה.

ראשית הודיעה החברה על השקת קו טיסות ישיר וסדיר מתל אביב לרומא בתדירות של 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי. על פי מערכת ההזמנות, נכון לעכשיו הטיסה הראשונה מופיעה בתאריך ה-26 במרץ 2023. מי שיקדים להזמין יהנה מטיסות במחיר החל מ-65 דולר לכיוון אחד. במחיר הבסיס יהיו הנוסעים זכאים לתיק גב במשקל של עד 5 ק״ג.

צוות האוויר בטיסת TUS לקפריסין
צוות האוויר שקיבל את פנינו בטיסת TUS ללרנקה

TUS Airways תעלה גם את תדירות הטיסות בקו הקיים מתל אביב לדיסלדורף. הטיסות יפעלו כל יום ראשון, שלישי וחמישי עם מחיר התחלתי של 99 דולר לכיוון אחד. נכון לעכשיו תמשיך TUS להיות חברת התעופה היחידה שפועלת בקו זה.

טיסות מתל אביב לאיי הים התיכון

בגזרת איי הים התיכון, חברת התעופה תציע טיסות מישראל בקיץ ל-5 יעדים ביוון במחיר של קצת יותר מ-65 דולר לכיוון.

בהמשך מרץ ולקראת חג הפסח, תשיק חברת התעופה טיסות ישירות מתל אביב לאי היווני כריתים עם טיסות להרקליון.

בנוסף, תשיק TUS טיסות ישירות ובלעדיות מישראל לפרבזה הסמוכה לחופי האי לפקדה. הרחבת הטיסות ליוון כוללת גם טיסות ישירות לקורפו החל ממאי וטיסות ישירות לרודוס החל מיוני, כל זאת בנוסף לטיסות הישירות מת”א לאתונה שכבר פועלות בתדירות של 3 טיסות שבועיות.

הגדלת הטיסות לקפריסין

TUS Airways תגדיל גם את פעילותה בין ישראל לבסיס הבית שלה בקפריסין עם 6 טיסות יומיות במהלך שיא עונת הקיץ. חברת התעופה תפעיל טיסות מתל אביב ללרנקה ופאפוס כדי לאפשר לנוסעים נוחות וגמישות מלאה בנסיעתם לקפריסין כאשר מחירי הטיסות הינם החל מ-65 דולר לכיוון.

מנכ”ל חברת התעופה, אחמד עלי – Ahmed Aly: “לאחר שנת 2022 מוצלחת שבה הפכה TUS Airways לחברת התעופה הקפריסאית הגדולה ביותר, אנו נרגשים להודיע על החלק השני של תוכנית ההתפתחות שלנו לשנת 2023. השוק הישראלי חשוב מאד לחברת התעופה ועל ידי הגדלת מספר היעדים והטיסות מתל אביב ב-2023, אנו יכולים להתאים את עצמנו לדרישות השוק והנוסעים, הן בטיסות לקפריסין והן ליעדים נוספים ומרגשים ביוון, איטליה וגרמניה. אנו מניפים בגאווה את דגל קפריסין ומתחייבים להציע לנוסעינו את החוויה הטובה ביותר של האירוח הקפריסאי”.

גם אנחנו טסנו עם חברת TUS ללרנקה, מוזמנים לקרוא על כך עוד בכתבה שפרסמנו על טיול הכריסמס שלנו בקפריסין.