אחרי ההודעה של ארקיע אמש, גם ישראייר הצטרפה לחגיגה והודיעה כי תפעיל טיסות ישירות בין ישראל וטורקיה לאחר קבלת האישורים הנדרשים. כזכור, בחודש ספטמבר הגישו שתי החברות בקשה להפעיל טיסות ישירות לטורקיה וכעת מודיעות כי התקבלו כל האישורים הדרושים.

על פי חברת התעופה, היא נערכת להפעיל 3-4 טיסות בשבוע לאיסטנבול החל מ 2.2.23 בימי ראשון, שני, רביעי, חמישי ושישי. מחירי הטיסות על פי הודעת החברה יחלו ב-119$ לכיוון. בנוסף הודיעה ישראייר כי בכוונתה להרחיב בהמשך את היצע חבילות הנפש גם לריזורטים באנטליה.

ישראייר כזכור פועלת לשנות את תדמיתה מחברת תעופה לחברת תיירות. בתוך כך, שואפת להגדיל את הנתח של חבילות נופש על חשבון המכירה של כרטיסי טיסה בלבד. כמו ארקיע, גם ישראייר הודיעה כי תציע חבילות נופש ללקוחותיה. מחיר של חבילות נופש ל-3 לילות במלון 4 כוכבים במיקום מרכזי תחל ב-379$ לאדם בחדר זוגי. במלון 5 כוכבים החבילה תעלה 499$ לאדם.

הילה הרמולין רונן סמנכ”לית שיווק ומכירות בישראייר מסרה: ישראייר מברכת על ההסכם פורץ הדרך במסגרתו החברות הישראליות יוכלו לטוס ליעד. איסטנבול הינה אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר בקרב הישראלים ומשלבת מלונות מצויינים,מקומות בילוי ושופינג זול במיוחד כל זאת לצד טיסה קצרה המאפשרת קפיצה קטנה וזולה יחסית לחו”ל. ישראייר מברכת את כל הגורמים העוסקים במלאכה ובטוחה כי נופשים ישראלים רבים יפקדו את היעד בשנה הקרובה.

תמונה: spotter.tlv

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *