חברת דלתא איירליינס הודיעה לפני מספר חודשים על חידוש של קו הטיסות ההיסטורי בין אטלנטה לתל אביב עם שלוש טיסות שבועיות. בסוף השבוע האחרון הודיעה דלתא כי נוכח הביקוש הגדול היא החליטה להגביר את תדירות הטיסות בקו, עוד לפני שהתחיל לפעול. כעת צפויה חברת התעופה האמריקה להפעיל בקו טיסה יומית.

בשיחה עם נציגי תקשורת בארה״ב, לרגל הודעת החברה על התוצאות הכספיות שלה לשנת 2022, מסרו גורמים בחברה כי הם נרגשים להגדיל את תדירות הטיסות בין אטלנטה לתל אביב משלוש טיסות בשבוע לטיסה יומית החל מה-16 באפריל. ״המשימה שלנו היא לבנות לוח טיסות שנותן חיבור טוב יותר ללקוחות שלנו,״ אמר גורם בחברה. על פי הידיעות בארה״ב מכירת הכרטיסים לטיסות הנוספות תחל במהלך סוף השבוע.

יצוין כי הודעתה של חברת דלתא על הגברת התדירות ביו אטלנטה לתל אביב מגיעה שבוע לאחר הודעתה של חברת אמריקן איירליינס על הפסקת הטיסות שלה בקו מיאמי תל אביב.

חברת דלתא איירליינס הודיעה לפני מספר חודשים על חידוש הקו בין אטלנטה לתל אביב, עשר שנים לאחר שהפסיקה להפעיל טיסות בקו זה. תחילה היא הודיעה כי תחדש את הקו ב-8 במאי 2023 וכעבור זמן קצר הודיעה כי הטאיסות יתחילו ב-27 במרץ על מנת לאפשר לנוסעים לטוס בנתיב זה כבר בחופשת הפסח הבאה.

עם ההודעה על חידוש הקו החברה מסרה כי הוא יופעל בתדירות של 3 טיסות שבועיות בימים שני, חמישי ושבת מתל אביב. הטיסות לאטלנטה יופעלו במטוס איירבוס A350 עם ארבע מחלקות נוסעים: מחלקת תיירים, מחלקת תיירים+ , מחלקת פרימיום ומחלקת עסקים (דלתא1) וזו תהיה הפעם הראשונה שדלתא תפעיל את המטוס החדיש בטיסות לישראל.

היות ואטלנטה מהווה מרכז הפעילות (האב) המרכזי של דלתא, החברה תציע לישראלים טיסות המשך לכ-200 יעדים בהם לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו ומיאמי. ההחלטה לתגבר את הקו מתל אביב נבעה בין היתר מהביקוש הרב של הנוסעים לטיסות המשך ליעדים בדרום ארצות הברית ואמריקה הלטינית.

אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל יוון וטורקיה אישרה את הפרטים.