הקיץ כבר מתקרב וכדאי להזמין כרטיסי טיסה מראש – הרי המחירים יותר זולים • לאן תטוסנה חברות התעופה בקיץ 2023?

חברות התעופה הישראליות והזרות החלו להכריז על מגוון יעדים חדשים בקיץ הבא, כשברקע עלייה חדה של 20% בביקוש לטיסות לאירופה בקיץ 2022, בהשוואה לקיץ 2019. הנה היעדים החדשים שישיקו חברות התעופה לקיץ 2023 (כתבה מתעדכנת).

אלעל

סאן דור, מקבוצת אל על, מחדשת את הטיסות לפורטו, פורטוגל לקיץ הקרוב. סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות, בימי שני ורביעי, אשר יתווספו לעד שש טיסות שבועיות שאל על מפעילה לליסבון. הטיסה הראשונה צפויה להמריא בחודש מרץ 2023. מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), יעמוד על סך של 329 דולר לממריאים החל מה-13 במרץ ועד ה-27 במרץ (עד גמר המלאי). חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסה בהתאם למדיניות אל על. הקו לפורטו מצטרף ליעדי קיץ 2023 של סאן דור, ביניהם: זאגרב, סלוניקי, שארם א’- שייח ויעדים חדשים אשר יתווספו בקרוב.

סאן דור גם מחדשת את הטיסות לנאפולי באיטליה, ותפעיל שלוש טיסות בוקר שבועיות, אשר יתווספו למגוון הטיסות השבועיות שאל על מפעילה לרומא, מילאנו וונציה. הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-22 במרץ, 2023. מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), יעמוד על סך של 279 דולר לממריאים החל מה-22 במרץ ועד סוף אוקטובר. הקו לנאפולי מצטרף ליעדי הנופש שסאן דור מפעילה בקיץ 2023, ביניהם: זאגרב, ליובליאנה, טבילסי, לרנקה, סלוניקי ושארם א’-שייח’ וליעדים נוספים שיתווספו בהמשך.

חברת אל על עצמה משיקה את קו הטיסות הישירות לטוקיו, יפן. החל מ-1 במרץ 2023, אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לטוקיו בימי רביעי ומוצאי שבת. הטיסות יבוצעו באמצעות מטוס 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים. במסגרת ההשקה מחיר כרטיס טיסה “לייט” הלוך ושוב החל מ-999 דולר במחלקת תיירים (לא כולל כבודה והושבה), והחל מ-1,159 דולר בגין כרטיס “קלאסיק” במחלקת תיירים (כולל כבודה והושבה). כזכור, טיסת הבכורה של אל על לטוקיו הייתה אמורה להמריא בחודש מרץ 2020, אך בשל מגבלות הקורונה אל על השהתה את השקת הקו.

אל על פתחה לאחרונה את המכירות לקו הטיסות הישירות לדבלין, אירלנד, במחירי השקה של החל מ-485 דולר למחלקת תיירים והחל מ-1,499 דולר למחלקת עסקים. החברה תפעיל שלוש טיסות בשבוע לדבלין, בימי ראשון, שלישי וחמישי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים, ועסקים. הטיסה הראשונה צפויה לצאת מנתב”ג ביום 16 במרץ, 2023.

ארקיע

חברת התעופה ארקיע וסוכנות הנסיעות WTC ישיקו לקראת הקיץ הבא לראשונה חבילות נופש עם טיסות ישירות מישראל לעיר קלמטה בחצי אי הפלופונסוס שבדרום יוון. קלמטה שוכנת במרחק של 223 קילומטר מאתונה, והיא מפורסמת, בין היתר, בזכות זיתי הקלמטה המפורסמים הנמכרים בצד הדרך.

ארקיע תפעיל גם טיסות ישירות לאיסטנבול

דלתא

חברת התעופה האמריקנית דלתא אייר ליינס מגדילה את פעילותה לישראל, והכריזה על הפעלתו מחדש של קו הטיסות הישיר בין אטלנטה לתל אביב, החל מחודש מרץ 2023, וזאת בנוסף לטיסות הישירות מתל אביב לבוסטון ולניו יורק-JFK. מדובר בטיסה יומית שתאפשר לנוסעים ליהנות ממאתיים טיסות המשך ברחבי ארצות הברית ומעבר. טיסות דלתא מתל אביב ימריאו בשעה 11:30 וינחתו באטלנטה בשעה 17:55 (שעון מקומי). הנוסעים יוכלו להמשיך מאטלנטה בטיסות ישירות ליעדים כמו: לוס אנג’לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו ומיאמי. בסך הכל, דלתא תפעיל מהקיץ הבא 17 טיסות בשבוע בין ישראל לארצות הברית.

TUS Airways

חברת התעופה הקפריסאית TUS הודיעה לא מזמן על הרחבת פעילותה בישראל לקראת קיץ 2023.

ראשית הודיעה החברה על השקת קו טיסות ישיר וסדיר מתל אביב לרומא בתדירות של 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי כאשר במחיר הבסיס יהיו הנוסעים זכאים לתיק גב במשקל של עד 5 ק״ג.

בהמשך מרץ ולקראת חג הפסח, תשיק חברת התעופה טיסות ישירות מתל אביב לאי היווני כריתים עם טיסות להרקליון.

בנוסף, תשיק TUS טיסות ישירות ובלעדיות מישראל לפרבזה הסמוכה לחופי האי לפקדה.

הרחבת הטיסות ליוון כוללת גם טיסות ישירות לקורפו החל ממאי וטיסות ישירות לרודוס החל מיוני

ישראייר

ישראייר תפעיל טיסות ישירות ובלעדיות למלגה בספרד, קו הטיסות יחל לפעול החל מ-16 במאי, 2023, בכל יום שלישי, בנוסף יתווספו ללוח הטיסות יעדים חדשים של החברה לחאניה בכרתים, ליסבון ונאפולי.

רוצים לקבל עדכונים. כאשר הכתבה מתעדכנת עם יעדים וקווים חדשים? הירשמו לרשימת התפוצה שלנו.

תגובה
  1. Hey,aviationews.co.il Admin

    As a small business owner, “be a graphic design expert” probably wasn’t what you signed up for.

    AdCreative.ai takes this process off your hands, giving you incredible wallet-opening ad creatives.

    Test, test, and test some more the easy way. You’ll also get a $500 Google Ad Credit for signing up!

    Start your 7-day trial today -> https://aismartad.com

    Best,

    James

Comments are closed.