Ryanair היא חברת תעופה אולטרה לואו קוסט פופולרית המפעילה טיסות ליותר מ-200 יעדים ב-40 מדינות. אם אתם מחפשים לחסוך כסף בהזמנת הטיסה הבאה שלכם, כלי איתור התעריפים (Fare Finder) של ריינאייר יכול לעזור לכם למצוא טיסות זולות ליעד הרצוי. ולא פחות חשוב, הכלי הזה יאפשר לכם למצוא את הטיסות הכי זולות שמציעה החברה מתל אביב, לא משנה לאיזה יעד.

העוקבים שלנו באינטסגרם בטח זוכרים את הטיסה שהזמנו לנאפולי ב-3 יורו. אז אמנם בעקבות הכאוס בעולם התעופה כבר קשה למצוא מחירים כאלו, אבל בהחלט עדיין ניתן למצוא מציאות, לרוב החל מכ-15 יורו.

אז אם אתם גמישים בתאריכים, או אפילו ביעד, בכתבה הבאה נראה לכם כיצד להשתמש במאתר התעריפים (Fare Finder) של ריינאייר כדי למצוא את אותם מחירים זולים לטיסות לחו״ל.

למי שעדיין לא יצא לקרוא, אנחנו ממליצים גם לקרוא את המדריך המלא של חדשות תעופה לטיסה עם ריינאייר.

חיפוש טיסות זולות באמצעות מנגנון איתור התעריפים (Fare Finder) של ריינאייר

על ידי שימוש בכלי איתור התעריפים של Ryanair, תוכלו כאמור למצוא ולהזמין בקלות את הטיסות הכי זולות שמציעה ריינאייר בכל זמן נתון.

מציאת טיסות זולות באמצעות מאתר התעריפים (Fare finder) של ריינאייר
מציאת טיסות זולות באמצעות מאתר התעריפים (Fare finder) של ריינאייר

השלבים בחיפוש טיסות זולות באמצעות מנגנון איתור התעריפים של ריינאייר:

  1. היכנסו לאתר ריינאייר (ryanair.com) ולחצו על ה-Fare Finder תחת קטגוריית Plan
  2. הזינו את עיר ההמראה (תל אביב) וכן תקציב מקסימאלי (20-150 יורו). שימו לב שניתן, אך לא חובה לבחור גם יעד.
  3. הכלי יראה לכם את הטיסות הזולות ביותר הזמינות בשלושת החודשים הקרובים במערכת של ריינאייר
  4. בשלב הבא, תוכלו להוסיף גם טיסת חזור על ידי לחיצה על add return flight. גם כאן אתר ריינאייר יציע לכם אפשרויות לאורך כל החודש ויציג היכן המחירים הזולים ביותר
  5. לאחר שמצאתם טיסה זולה שמתאימה לצרכים שלכם, תוכלו להזמין אותה ישירות באתר Ryanair. שימו לב הקפד לקרוא את התנאים וההגבלות לפני ההזמנה שכן לחברה מדיניות קפדנית של כבודה וצ’ק-אין.
חיפוש של כל הטיסות שריינאייר מציעה מתחת ל-20 יורו, מבלי להגדיר יעד
חיפוש של כל הטיסות שריינאייר מציעה מתחת ל-20 יורו, מבלי להגדיר יעד

עשה ואל תעשה בזמן חיפוש כרטיסי טיסה זולים עם ריינאייר

בנוסף לשימוש במאתר התעריפים, קבלו עוד מספר טיפים חשובים לאיתור כרטיסי טיסה זולים עם ריינאייר ובכלל:

עשה:

  • היו גמישים עם תאריכי הנסיעה שלכם. אם אתה יכול להיות גמיש בתאריכי הנסיעה שלך, ייתכן שתוכל למצוא טיסות זולות יותר. השתמש בתצוגת לוח השנה כדי לראות את המחירים לתאריכים שונים ולבחור באפשרות הזולה ביותר.
  • שקול לטוס לשדות תעופה קטנים יותר. לעתים קרובות, טיסות לשדות תעופה קטנים יותר זולות יותר מאשר טיסות לשדות תעופה גדולים. שקול לטוס לשדה תעופה קטן יותר שנמצא בקרבת היעד הסופי שלך.
  • הזמן מראש. טיסות נוטות להיות זולות יותר ככל שתזמינו אותן מוקדם יותר. אם אתה יודע את תאריכי הנסיעה שלך מראש, שקול להזמין את הטיסות שלך בהקדם האפשרי כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.
  • השתמש בכלי “איתור מחירים נמוכים”. כלי זה מאפשר לך למצוא את הטיסות הזולות ביותר לשלושת החודשים הקרובים, ליעד ספציפי או לכל היעדים הזמינים.

אל תעשה:

  • חכו לרגע האחרון כדי להזמין – טיסות נוטות להיות יקרות יותר ככל שמתקרבים למועד הנסיעה. הימנע מהמתנה לרגע האחרון כדי להזמין את הטיסות שלך.
  • תשכחו להשוות מחירים – תמיד כדאי להשוות מחירים ממספר חברות תעופה לפני ההזמנה. השתמש באתר השוואת טיסות כדי להשוות מחירים בריאנאייר ובחברות תעופה אחרות כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר.
  • התעלם מהעמלות הנסתרות – Ryanair, כמו חברות תעופה תקציביות רבות, גובה עמלות על דברים כמו כבודה ועלייה בעדיפות למטוס. הקפד לקרוא את התנאים וההגבלות בעיון ולהביא בחשבון עמלות נוספות בעת השוואת מחירים.

באמצעות כל הטיפים בכתבה, תוכלו למצוא את הטיסות הכי זולות של Ryanair.

טיסה נעימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *