שני נציגים בכירים של חברת התעופה אייסלנדאייר ומשרד התיירות של איסלנד ישתתפו לראשונה בתערוכת התיירות IMTM שתתקיים בשבוע הבא בגני התערוכה בתל אביב.

תחת הכותרת ״איסלנד קרובה מתמיד״ הודיעה לא מכבר חברת התעופה האיסלנדית על פתיחת קו טיסות ישיר בין נמל התעופה קפלוויק (הסמוך לעיר רייקיאוויק) לתל אביב החל מה-10 במאי. על פי התכנון החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות עד לאחר חגי תשרי.

שני הנציגים האיסלנדים יקיימו בתערוכה מפגשים עם סוכני תיירות מישראל וכן יעבירו מצגת ב-14 בפברואר ובה כל המידע על המוצר התיירותי של איסלנד ועל חברת התעופה ICELANDAIR.

בחודש דצמבר הודיעה חברת התעופה על פתיחת הקו לישראל. הטיסות מאיסלנד יהיו בימים ראשון, רביעי וששי הטיסות מתל אביב יהיו בימי שני, חמישי ושבת וזמן הטיסה יהיה כשבע שעות. על פי מערכת ההזמנות, הטיסות יופעלו על ידי שילוב של מטוסי ה-757-200 לצד מטוסי בואינג 737Max8 חדשים.

מחירי הכרטיסים, נכון לבדיקה שערכנו היום, מתחילים בסביבות 720 דולר לכרטיס הלוך ושוב במחלקת תיירים בתמחור LITE, שאינו כולל מסירת מזוודה ואינו מאפשר שינויים או החזר כספי.

תערוכת IMTM היא המפגש השנתי של ענף התיירות בישראל והיא מארחת מאות אנשי תיירות מהארץ ומהעולם. היא מתקיימת במשך יומיים בגני התערוכה בתל אביב ויש בה עשרות דוכנים של חברות נסיעות, לשכות תיירות מארצות שונות, בתי מלון, חברות תעופה, חברות השכרת רכב ועוד.

למעלה מ-50 מדינות בעולם צפויות להשתתף בתערוכה אשר ייוצגו על-ידי משרדי תיירות לאומיים ואזוריים, מרכזי כנסים, מלונות, אתרי נופש, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, חברות תעופה ממגוון מדינות, סוכנים, משרדי נסיעות, חברות ניהול יעדי תיירות, איגודי מסחר, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות מרחבי העולם. חלק מהמדינות המגיעות להציג בתערוכה יגיעו גם עם נציגים מטעם חברות התעופה הלאומיות.

בתערוכת ה-IMTM יציגו גם חברות התעופה הישראליות אל-על, סאן-דור, ארקיע וישראיר. בזירה הבינלאומית יציגו TUS Airways – חברת התעופה הקפריסאית, Icelandair – חברת התעופה הלאומית של איסלנד ו-Uzbekistan airways חברת התעופה הלאומית של אוזבקיסטאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *