גוגל הוסיפו למנוע חיפוש הטיסות שלהם גוגל פלייטס (Google Flights) פיצ׳ר מעניין מאוד – האפשרות לקבל התראה על ירידה במחיר ליעד מסויים, מבלי קשר לתאריך. 

כל מי שעוקב אחרינו באינסטגרם של חדשות תעופה בטוח שם לב כמה אנחנו אוהבים את גוגל פלייטס, מנוע חיפוש הטיסות של גוגל. מנוע חיפוש פשוט אך עוצמתי שלמיטב ידיעתנו גם זה שהכי פחות מפעיל מניפולציות על המחיר בהתאם לשימוש של הגולש. בגוגל מוסיפים למנוע החיפוש הזה כל הזמן פיצ׳רים חדשים כמו ״מד זיהום האוויר״ שהוסיפו לא מזמן והתראות על ירידת מחירים.

בהקשר של התראות על ירידה/עלייה במחירים, עד כה היה ניתן להגדיר התראות מחיר לפי תאריכים מסויימים. כלומר – יכולתם להפעיל התראה למשל על טיסות לפריז בין התאריכים 20-24 במרץ, וגוגל היה מעדכן אתכם כל פעם שמחירי הטיסות בתאריך הזה היו יורדים או עולים. כך יכולתם לנצל ירידה במחיר כדי להזמין טיסה לתאריכים המבוקשים או לחלופין למהר להזמין ברגע שהמחירים מתחילים לעלות.

פיצ׳ר חדש בגוגל טיסות: התראה על ירידות מחירים לכל תאריך
פיצ׳ר חדש בגוגל טיסות: התראה על ירידות מחירים לכל תאריך

ועכשיו מגיע חידוש משמעותי מאוד לדעתנו. הפיצ׳ר החדש ייאפשר לכם למעשה למצוא את הטיסות הכי זולות שקיימות. גוגל תאפשר לכם להפעיל התראה על ירידת מחירים ליעד מסויים ללא הגבלת תאריכים. לדוגמא – תוכלו להפעיל התראה על טיסות לפריז, ולקבל התראה למייל כל פעם שתהיה ירידה משמעותית במחיר של טיסות ליעד זה. ואיך זה עובד? גוגל אוספת כל הזמן ברקע מחירים של טיסות לכל התאריכים האפשריים. אם גוגל תזהה תעריפים ״נמוכים מהרגיל״ כהגדרתה ב-3-6 החודשים הבאים תקבלו על כך התראה במייל.

הפיצ׳ר החדש משמעותי במיוחד עבור אנשים גמישים שיש יעד שמעניין אותם במיוחד. הנוסעים יבחרו את היעד שמעניין אותם וברגע שיהיה מבצע או ירידת מחיר משמעותית הם יוכלו לקבל על כך התראה למייל ומיד להזמין. למעשה, הפיצ׳ר הזה הוא גם סוג של ״גלאי מבצעים״. ברגע שחברת תעופה מפרסמת מחירים זולים במערכת ההזמנות, גוגל אמור לגלות על כך ולהתריע לכם, ייתכן אפילו לפני שחברת התעופה תשווק את המבצע בעצמה. כך לא תצטרכו לעקוב אחר המבצעים של חברות התעופה השונות.

התראה על טיסות זולות לסינגפור
התראה על טיסות זולות לסינגפור

לדוגמא, חיפשתי טיסות לסינגפור שהיו בערך באזור המחיר 1,000$. הפעלתי התראות כלליות על מחירים לסינגפור ומספר ימים לאחר מכן קיבלתי התראה על כך שאתיופיאן איירליינס מציעים טיסות בקיץ (חמישה חודשים מעכשיו) לסינגפור במחיר של 691$, שהוא מחיר טוב ליעד הזה.

פיצ׳ר חדש בגוגל טיסות: התראה על ירידות מחירים לכל תאריך
פיצ׳ר חדש בגוגל טיסות: התראה על ירידות מחירים לכל תאריך

אז איך משתמשים בפיצ׳ר החדש? נכנסים למנוע החיפוש של גוגל פלייטס ומחפשים טיסות ליעד מסויים לתאריכים המבוקשים. בדף של התוצאות תחת ״מעקב אחר מחירים״, יש להפעיל את התראות ״כל תאריך״ כפי שמופיע בתמונה מעלה. מאותו רגע תתחילו לקבל הודעות אימייל כל פעם שתהיה ירידה במחיר. לצערנו עוד לא הבנו את האלגוריתם עד הסוף ואנחנו לא יודעים לומר על אילו ירידות מקבלים התראות, אך נמשיך לעדכן אתכם ככל שננסה את הפיצ׳ר החדש.

לעוד עדכונים בנושא, מוזמנים להירשם לתפוצת המייל שלנו לקבלת עדכונים שוטפים.

תגובה
    1. נכון! לצערי באמת זה רק באקונומי ואפילו לא בפרימיום. וחבל מאוד – בעסקים ההבדלים יכולים להיות אפילו הרבה יותר משמעותייים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *