אחרי עונת חורף מוצלחת בפעילות הבינ״ל בשדה התעופה רמון, לחדשות תעופה נודע כי ישראייר צפויה להפעיל טיסות ישירות לטורקיה גם משדה התעופה הדרומי רמון. זאת לאחר ההצלחה של קווי הטיסה מנתב״ג לאיסטנבול מאז חזרתם של חברות התעופה הישראליות לפעילות בקו.

לקראת עונת הקיץ הקרובה צפויה להפסיק רוב תנועת הטיסות הבינ״ל של חברות התעופה הזרות משדה התעופה רמון. נכון לעכשיו, טרם הודיעה חברת תעופה זרה כלשהי על המשך פעילות בינ״ל משדה התעופה הדרומי בעונת הקיץ. זאת לאחר שבחורף האחרון הופעלו שוב לראשונה מאז תקופת הקורונה מספר טיסות בינ״ל ליעדים באירופה. בין היתר התקיימו טיסות של פינאייר להלסינקי, טיסות של טראנסביה לפריז, טיסות לרומא ווינה עם וויז אייר וטיסות של ריינאייר לפריז, בריסל, קובנה וקרקוב.

ישראייר צפויה להפעיל 2 טיסות שבועיות מתל אביב לאיסטנבול החל מחודש יוני ולאורך חודשי הקיץ, להערכתנו בערך עד סוף חודש אוקטובר. מדובר בפיילוט של ישראייר לטיסות בקו המדובר שמתאפשר בזכות העובדה שישראייר מפעילה כרגע רק מטוסי איירבוס בקו לאילת, לאחר יציאתם של מטוסי ה-ATR משירות. במידה והניסיון יוגדר כמוצלח ישראייר תוכל לקבע או להרחיב את הטיסות המדוברות מרמון.

כזכור, בחודש פברואר הייתה ישראייר לחברת התעופה הישראלית הראשונה שהפעילה טיסות ישירות לאיסטנבול לאחר 15 שנות הפסקה. בחודש אפריל מפעילה ישראייר עד 4 טיסות שבועיות מנתב״ג לאיסטנבול במטוסי האיירבוס של החברה. על פי מערכת ההזמנות, החל מחודש מאי תפעיל ישראייר עד 2 טיסות שבועיות במהלך הקיץ.

בהיבט של טיסות פנים, רשות שדות התעופה צופה גידול של יותר מ-50% בפעילות הטיסות הפנים ארצית במהלך חודשי הקיץ. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, ישראייר נערכת להגביר את התחרות בקו לאילת מול ארקיע ששולטת כיום בתנועה הפנים ארצית.

תמונה: דני שדה

תגובה
  1. תורכיה ואיסטנבול יוק – אנטישמיות בכל מקום ובוודאי לא בעידן ארדואן שונא ישראל

Comments are closed.