חברת התעופה איתיחאד אירוויז פותחת בפני הישראלים את האפשרות לטוס לאבו דאבי עם טרולי בלבד, החל ממחר. השינוי צפוי להוזיל את מחירי הטיסות של איתיחאד לאבו דאבי בעשרות אחוזים בהשוואה למחיר היום.

עד כה’ האפשרות היחידה לטוס עם איתיחאד אירוויז לאבו דאבי הייתה עם מזוודה במשקל 23 ק”ג בנוסף למטען יד. החל מהיום תאפשר חברת התעופה הלאומית של האמירויות לקהל הישראלי להזמין כרטיסי טיסה לאבו דאבי עם טרולי בלבד (עד 7 ק”ג). בהתאם, המחירים צפויים להיות נמוכים בעשרות אחוזים, בהשוואה למחיר המוצע כיום.

במהלך האחרון שואפת איתיחאד להתחרות בחברת האולטרה לואו קוסט וייזאייר שפועלת זה מכבר על הקו שבין תל אביב לאבו דאבי ומציעה טיסות מוזלות. יצויין, כי כבר היום מציעה איתיחאד מחירים משתלמים למדי לכרטיסי טיסה במסגרת קמפיינים ומבצעים. כך לדוגמא, מצאנו טיסות הלוך ושוב בחודש יוני במחיר של 229$ לכרטיס הלוך ושוב לאבו דאבי. מדובר במחיר משתלם במיוחד ביחס לרמת המוצר הגבוהה שמציעה איתיחאד וביחס לביקוש הרב לטיסות לאמירויות.

לדברי רן פולק, מנהל פעילות איתיחאד אירוויז בישראל, “אנו בטוחים שעם השקת המחירים הללו, נוכל להציע מחיר תחרותי מאוד לאבו דאבי לאותם לקוחות שלא צריכים או לא מעוניינים לשלוח מזוודות אלא רק מטען יד למטוס. בבדיקות שערכנו, ישנו קהל גדול שהמוצר יכול להתאים להם במיוחד ליעד כמו אבו דאבי”.

איתיחאד איירווייס מפעילה כיום טיסה יומית בקו ת”א – אבו דאבי. הטיסות מופעלות על ידי שילוב של מטוסי רחבי גוף כמו מטוסי הבואינג 787/777 לצד מטוסים צרי גוף ממשפחה האיירבוס A320.

מוזמנים לקרוא עוד על חוויית הטיסה שלנו עם איתיחאד איירוייז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *