לפני כשבוע הציגה אל על מטוס בואינג 777 שעבר שדרוג פנים וקיבל מחלקות חדשות ועדכניות. בדקנו עבורכם אילו מושבים הכי מרווחים יש במטוס החדש וכמה זה ייעלה.

אל על הציגה החודש את מטוס ה-777 הראשון שעבר שדרוג פנים למה שאל על קוראת לו ״חוויית הדרימליינר״. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, עדכון תצורת הפנים של המטוס כללה ציפוף של מחלקת תיירים, עם הוספת של מושב אחד בכל שורה והקטנת המרווח לרגליים מ-81 ס״מ ל-79 ס״מ לכל נוסע. לאחר השינוי, יהיו 10 מושבים (בתצורת 3-4-3) בכל שורה במחלקת תיירים, במקום 9 מושבים (בתצורת 3-3-3) לפני השינוי.

סה״כ יהיו במטוס 253 מושבי תיירים, כאשר באל על מציינים כי ברחבי המחלקה יהיו כ-60 מושבים עם מרווח רגליים משופר. מבדיקה שלנו עולה כי כל אותם מושבים הוגדרו כמושבי אל על Space, כלומר יהיו בתשלום נוסף ולא זול במיוחד. בדקנו איפה נמצאים אותם מושבים וכמה הם ייעלו לנוסע.

מושבי אל על Space במטוס ה-777
מושבי אל על Space במטוס ה-777

תזכורת: בטיסות השונות של אל על קיימים מושבי EL AL Space. מדובר במושבי מחלקת תיירים עם מרווח גדול יותר לרגליים ביחס למושב רגיל. מושבי ספייס ניתנים ללא עלות עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד פלטינה וטופ פלטינה. כמו כן, ניתנים ללא עלות לרוכשי כרטיס בתעריף FLEX, מלבד ליעדי צפון אמריקה. אותם מושבים מוצעים בתשלום עבור רוכשי כרטיסים בתעריף Lite ובמחיר מוזל עבור רוכשי תעריף Classis.

מושבי אל על Space במטוסי הבואינג 777
מושבי אל על Space במטוסי הבואינג 777

בקבינה הקדמית, מיד לאחר מחלקת תיירים פרימיום, שתי השורות הראשונות במרכז הקבינה (שורות 21,22) ושבע השורות הראשונות (שורות 22-28) בצד השמאלי של המטוס הוגדרו כמושבי ספייס עם מרווח רגליים גדול יותר. בנוסף, הגדירה אל על את ששת השורות במרכז המחלקה (23-28) כמושבים מועדפים בקדמת המטוס, אך ללא מרווח רגליים עדיף.

מושבי אל על Space במטוסי הבואינג 777
מושבי אל על Space במטוסי הבואינג 777

בקבינה האחורית, שנמצאת מאחורי המטבח המרכזי של מחלקת תיירים,  הוגדרו שתי השורות הראשונות מצד ימין של המטוס (35-36), ארבע השורות במרכז המחלקה (שורות 36-39) ושלושת השורות הראשונות בצד השמאלי של המטוס (35-37) כמושבים עם מרווח רגליים משופר.

מושבי זוגיים במטוס ה-777 המחודש של אל על
מושבי זוגיים במטוס ה-777 המחודש של אל על

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, במטוסי ה-777 יהיה חידוש מעניין נוסף בדמות ארבע שורות של מושבים זוגיים בשני צידי המטוס בסוף מחלקת תיירים. מושבים אלו לא הוגדרו כמושבי Space כך שהם קיבלו את התמחור הרגיל של מחלקת תיירים.

וכמה זה ייעלה לכם? לצערנו לא מצאנו מחירון אחיד למושבי Space ליעדים השונים באתר אל על, אז לקחנו לדוגמא את המחירים לטיסת אל על לפריז. מחזיקי כרטיס בתעריף Flex יהיו זכאים כאמור להושבה בכל המושבים המרווחים ללא עלות, מלבד ליעדי צפון אמריקה.

למחזיקי כרטיס בתעריף Lite הזול יותר, מושב ספייס ייעלה 65$ לכיוון. הושבה במושבים הזוגיים תעלה 25$, כמו הושבה בכל מושב רגיל אחר במחלקת תיירים. כרטיס בקדמת המטוס שאינו מושב ספייס ייעלה 32$.

למחזיקי כרטיס בתעריף Classic, מושב ספייס ייעלה 50$ לכיוון. הושבה במושבים הזוגיים תהיה ללא עלות, כמו הושבה בכל מושב רגיל אחר במחלקת תיירים. כרטיס בקדמת המטוס שאינו מושב ספייס ייעלה 15$.

תגובה
  1. תכלס – המטוס הישן נושן בואינג 777 של אל על הולך להיות צפוף יותר וסיוט יותר. רוחב מושב קטן ממה שהיה. עם עובי כריות הריפוד נחתך בחצי עד שאתה יכול להרגיש את הברגים של הכסא בגב.
    ספר לנו מה קבלת מאל על בשביל הכתבה הזו !!!
    אל על – הכי בבית שאפשר, עובדים עלינו בעיניים.

  2. חברת אל על תמיד טסים איתם אנחנו עם הילדים
    שווה כל שקל
    הכי בטוח וכל הזמן משדרגים לטובת הלקוחות
    תודה שיש לנו אל על

  3. לטוס בתצורה של ה דרימליינר לניו יורק במחלקת תיירים היה סיוט ונאלצתי לשדרג.הפכו את ה 777 למטוס צפוף יותר ממה שהיה.חזירים.היתה לי אפשרות לטוס ליפן עם אל על או עם האמירויות בחרתי את האמירויות. מניסיון שמים וארץ.ממליץ בחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *