חברת התעופה יורווינגס (Eurowings) מקבוצת לופטהנזה מודיעה היום כי היא תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לדיסלדורף החל מה-2 בדצמבר 2023.

מושבים בטיסות יורווינגס
מושבים בטיסות יורווינגס

חברת התעופה מגרמניה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ישירות מתל אביב לדיסלדורף בימים שלישי, חמישי ושבת ויופעלו במטוסי האיירבוס A320 של החברה עם 180 מושבים. כיום פועלת בקו מתל אביב לדיסלדורף רק חברת התעופה הקפריסאית TUS, אשר נכון לעכשיו מוכרת כרטיסים לטיסות לדיסלדורף עד אמצע חודש אוקטובר בלבד.

מבדיקה שלנו עולה כי נכון לעכשיו מחירי הטיסות מתחילים ב-332$ למחלקת תיירים או 932$ במחלקת עסקים. יצוין כי במטוסי ה-A320 של החברה אין מחלקת עסקים ״אמיתית״, ומי שרוכש כרטיס במחלקת עסקים יושב בשורות הראשונות של המטוס, עם מושב חסום לידו. כמו כן מי שיישלם על מחלקת עסקים ייקבל ארוחה, תורי בידוק מועדפים, גישה לטרקלין עסקים, כבודה נוספת (2 מזוודות ו-2 תיקים למטוס) וכן אפשרויות שינוי וביטול גמישות.

ינס בישוף, מנכ”ל Eurowings: “שדה התעופה של דיסלדורף הוא כבר הבסיס הגדול ביותר שלנו עם יותר מ-115 קווים ישירים. יעדים טרנדיים כמו תל אביב הופכים את Eurowings יותר מתמיד לבחירה הראשונה עבור מטיילים במדינת נורדריין-וסטפליה (גרמניה) בקיץ ובחורף לנופשים, נוסעים עסקיים ולכל מי שרוצה לבקר את משפחותיהם או החברים יש כעת גישה מהירה למטרופולין הישראלי עם Eurowings”.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, חברת יורווינגס היא גם חברת התעופה המדוייקת ביותר על פי ספקית נתוני התעופה OAG. בחודש יוני הפעילה החברה 16,961 טיסות מהן 98.1% נחתו ביעד בזמן ורק 1% מכלל הטיסות של החברה בוטלו.

תגובה
  1. היו כבר כמה פעמים שהופעלו טיסותֶלדיסלדואף שהתבררו כשלון כלכלי והופסקו.

Comments are closed.