מגזין לייף סטייל אמריקאי המתמחה בשוק היוקרה העולמי בשם ‘Robb Report’, דירג את הטרמינל הפרטי של נתב״ג, טרמינל פתאל, כאחד משבעת הטרמינלים הפרטיים הטובים בעולם, לצד טרמינלים פרטיים בניו יורק, לונדון, דובאי, אטלנטה, סנט קיטס בקאריביים ופורט וורת’ בטקסס.

המגזין האינטרנטי, שנחשף לכ-4.5 מיליון קוראים מדי חודש, בחר לכלול את ‘פתאל טרמינל’ שנמצא בנתב״ג ברשימה היוקרתית. ההסבר לבחירה:: “טרמינל ה-VIP של פתאל החולש על שטח של 1400 מ”ר בנמל התעופה בן גוריון בתל אביב, נפתח על ידי קבוצת פתאל וכולל חדרי שינה פרטיים מפוארים עם מקלחות ושירותים צמודים, חדרי ישיבות מאובזרים וחדר סיגרים פרטי. הטרמינל הפרטי מאפשר לאורחיו לעבור באופן אישי, במהירות ובנוחות מקסימלית את תהליכי קדם הטיסה או לאחריה, הכוללים תהליכי בידוק ביטחוני, ביקורת גבולות והעברה ישירות למטוס וממנו, דרך השטח האווירי. כמו כן ובשונה מרוב הטרמינלים הפרטיים בעולם, כדי ליהנות משירותיו של פתאל טרמינל אינך חייב לטוס במטוס פרטי”.

למי שעדיין לא מכיר, בשנת 2019 נכנס נתב״ג לרשימה מצומצמת יחסית של שדות תעופה בעולם בהם פועל טרמינל פרטי, עם הקמתו של טרמינל פתאל. מדובר בטרמינל פרטי, הנמצא בסמוך לטרמינל 1 אך נפרד מהטרמינלים הציבוריים וזמין לנוסעים בטיסות פרטיות וטיסות מסחריות.

טרמינל פתאל הוא כנראה השירות היוקרתי ביותר שקיים כרגע בנתב״ג. לאחר ההגעה לטרמינל הפרטי של פתאל יבצעו עבורכם את כל תהליך הנוסע היוצא כולל צ׳ק אין, בידוק ביטחוני וביקורת גבולות. בזמן שהתהליך קורה ברקע תוכלו להנות מארוחה, חדרים פרטיים, חדרי ישיבות, חדר סיגרים, מקלחת ועוד. בסוף התהליך תעברו בידוק ביטחוני מקוצר בטרמינל עצמו, החתמת דרכון, מעבר בחנות דיוטי פרי קטנה של המקום ואז תועברו ברכב יוקרתי ישירות לשער העלייה למטוס.

טרמינל JETEX בשדה התעופה DWC בדובאי
טרמינל JETEX בשדה התעופה DWC בדובאי

עוד הגיעו לרשימה היוקרתית טרמינלים פרטיים בלונדון (הית׳רו VIP), דובאי (JETEX), לוס אנג׳לס ואטלנטה (PS) ודאלאס (American Aero).

שני שיפרמן, מנכ”לית פתאל טרמינל: “אנו בפתאל טרמינל, גאים ושמחים להיכלל ברשימה היוקרתית של הטרמינלים הפרטיים המובילים בעולם. נמשיך לפעול ולשדרג את חווית האירוח לפני ואחרי הטיסה, בין אם במטוס פרטי ובין אם בטיסה מסחרית ולהעניק לאורחינו חוויה משנה חיים”.

 

תגובה
  1. אכן, הכל נכון,בתור אחד שהתארחתי מספר פעמים ושעוד אתארח שם לא פעם אחת,אני יכול לומר בפה מלא שטרמינל פתאל בנתב”ג,טרמינל מקסים,חווייה נהדרת,כל דקה בו היא גן עדן נפלא,מאובזר היטב,כיף אמיתי,שווה לכל נפש,מקבלים שם יחס אישי ואדיב מעובדים מקצועיים ולבביים,מעל ומעבר.האווירה נינוחה מאד,המאכלים טעימים מאד ומגוונים,ותמיד טריים,חווייה אמיתית באמת!
    יישר כוח לכל העובדים הנהדרים והמיוחדים !
    ואז,מגיעים לטיסה רעננים ורגועים מאד !
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

      1. היי, יש הפנייה בכתבה לכתבה אחרת עם המחירים של כל שירותי ה-vip בנתב״ג. מתחיל באזור ה-500$ עבור הנוסע הראשון ופחות עבור נוסעים נוספים.

  2. אז אם אתם חושבים שכל המליונרים טסים כמוכם עם תור 200 איש לבידוק – תתפלאו. הם מגיעים לטרמינלים פרטיים, עולים למטוסים פרטיים או בדיסקרטיות לביזנס, מקבלים חדרים ומיטות שינה במטוס, ולא צריכים לשמוע ולראות את עמך ישראל המיוזע בטרמינלים. ישראל הפריבילגית ששונאת את הימין המתיישבים ואוהבי הארץ טסה בעולם להשמיץ אותנו בנפרד בסגרגציה ומקטרת מתוך אמבטיה בנתב”ג

Comments are closed.