חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways יוצאת היום במבצע של 30% הנחה על כרטיסי טיסה, כולל לטיסות מישראל.

חברת TUS מודיעה היום שתציע הנחה של 30% הנחה על טיסות של החברה, כולל טיסות מתל אביב. המבצע יהיה תקף לטיסות מתל אביב ללרנקה, פאפוס, אתונה, הרקלין, פרבאזה ודיסלדורף. את הכרטיסים במבצע ניתן יהיה להזמין עד ה-3 בספטמבר לטיסות עד ה-30 במרץ 2024, מלבד לטיסות מתל אביב לאתונה (עד ה-28 באוקטובר), הרקליון (עד ה-27 באוקטובר) ופרבאזה (עד ה-7 באוקטובר). כדי לממש את המבצע יש להזין את קוד הקופון 30FORYOU בעת ההזמנה באתר החברה.

חברת TUS מפעילה כיום טיסות מתל אביב ל-7 יעדים (לרנקה, פאפוס, דיסלדורף, הרקליון, קורפו, אתונה, ופרבאזה). מבדיקה במערכת ההזמנות נראה כי קו הטיסות של החברה לדיסלדורף יופסק בתחילת חודש נובמבר הקרוב.

TUS Airways היא חברת תעופה קפריסאית שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי של לרנקה. חברת התעופה הוקמה ביוני 2015 והיא מפעילה כיום צי אחיד של חמישה מטוסי איירבוס A320. החברה מפעילה טיסות מלרנקה למגוון יעדים שהחדש ביניהם הוא דובאי, בנוסף ליעדים בצרפת, יוון, סלובקיה ועוד.

תמונה: דני שדה

תגובה
  1. לחברת TUS יש סה״כ 5 מטוסים. בפעם הראשונה והאחרונה שטסתי איתם הם איחרו את הטיסה ב9 שעות בגלל תקלה במטוס. לא ממליץ בכלל – לשלם עוד כמה שקלים ולטוס כמו בן אדם

  2. החברה משנה זמני טיסות ללא אפשרות להגיב
    מבטלת טיסות בהודעת טקסט ללא תשלום פיצוי או הצעה לטיסה חלופית
    אין שום צורה לתקשר עם שרות לקוחות או כל תמיגה לא אזמין שם טיסה בחיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *