בהיעדר קווי טיסה ישירים ותחרות מצומצמת, כרטיסי טיסה מישראל לפיליפינים נחשבים ליקרים למדי ונמכרים לרוב לא פחות מ-1,000$. היום מצאנו כרטיסי טיסה של חברת איתיחאד איירווייז למנילה בחורף הקרוב במחירים מוזלים כשהם נרכשים בצורה ״עקיפה״. נכון לעכשיו איננו יודעים להגיד מה הזמינות של המחירים המוזלים וכמה זמן הם יחזיקו.

כרטיסי טיסה עם איתיחאד מתל אביב למנילה עם עצירה באבו דאבי לחורף הקרוב נמכרים במחירים שמתחילים נכון לזמן פרסום הכתבה במחיר משתלם במיוחד של 785$, במיוחד ביחס למחירים של שאר חברות התעופה שמציעות טיסות קונקשן למנילה. חברת איתיחאד נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם ומציעה נוחות משודרגת לנוסעים. עם זאת, את המחיר הזול ניתן למצוא רק בהזמנה דרך חברת אל על.

נסביר: מי שיבדוק ישירות באתר חברת איתיחאד ימצא שטיסות של החברה מתל אביב למנילה עם קונקשן באבו דאבי נמכרות במחירים גבוהים מ-1,000$. עם זאת, אותן טיסות בדיוק בהזמנה דרך אל על נמכרות במחיר של 785$, כמעט 300$ פחות.

איך זה קורה? לאל על יש הסכם ״שיתוף קוד״ עם חברת איתיחאד. המשמעות היא שאל על יכולה למכור כרטיסי טיסה בטיסות של איתיחאד איירווייז ואותן טיסות אפילו מקבלות מספר טיסה נוסף עם קוד של אל על (LY). כלומר, הרכישה של כרטיסי הטיסה נעשית דרך אל על, אבל הטיסה בפועל מבוצעת על ידי חברת איתיחאד איירווייז. במקרה הזה, אל על מוכרת כרטיסים במנגנון שיתוף הקוד יותר זול מחברת התעופה עצמה. זו אינה הפעם הראשונה שזה קורה ואל על מכרה בעבר כרטיסים זולים יותר מאיתיחאד לטיסות של עצמה גם מתל אביב לאבו דאבי.

אותה טיסה: 785$ דרך אל על לעומת 1,080$ ברכישה דרך איתיחאד
אותה טיסה: 785$ דרך אל על לעומת 1,040$ ברכישה דרך איתיחאד

את הטיסות המוזלות הצלחנו למצוא באמצעות מנוע חיפוש הטיסות גוגל טיסות. בחיפוש אחר טיסות מתל אביב למנילה, תוכלו לראות תאריכים שבהם מוצעות הטיסות במחיר של 785$. לאחר בחירת התאריכים שבהם מופיע המחיר הזול, תבחרו לעבור לרכישה דרך אתר אל על, ולא דרך אתר איתיחאד.

כזכור, חברת פיליפין איירליינס הודיעה בעבר כי תפעיל קו טיסות ישיר מתל אביב למנילה, ואפילו התחילה למכור כרטיסים. עם זאת, מכירת הכרטיסים הופסקה והנושא נראה כי ירד מהפרק לזמן הנוכחי כשברקע תהליך ארגון מחדש של החברה ומחסור במטוסים. במקביל, אל על שמה את מנילה כאחד היעדים העתידיים האפשריים לטיסות ישירות.

תגובה
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *