חברת התעופה בלו בירד איירוייס מודיעה היום על פתיחת שלושה קווי טיסה חדשים מתל אביב ליעדים אהובים על ישראלים: פראג, בודפשט וברלין.

חברת בלו בירד איירוייס תפעיל במהלך החורף הקרוב טיסות לשלושת היעדים האהובים כלהלן:

  • מתל אביב לפראג – 3 טיסות שבועיות, בימים ראשון, רביעי, חמישי החל מ-12 באוקטובר.
  • מתל אביב לבודפשט – 2 טיסות שבועיות, בימים ראשון, וחמישי החל מ-19 באוקטובר.
  • מתל אביב לברלין  2 טיסות שבועיות, בימים שני, ושישי החל מ-23 באוקטובר.

הטיסות של בלו בירד ימריאו מטרמינל 3. סיטונאית התיירות קווי חופשה תציע טיסות של בלו בירד במחיר התחלתי של 89-99 € לכיוון, כולל טרולי במשקל של 5 ק״ג. כמו כן יציעו חבילות נופש הכוללות טיסה ומלון וכן טיולים מאורגנים למשך ימים משתנה.

מבדיקה שלנו במערכת ההזמנות עולה כי נכון לעכשיו ניתן למצוא טיסות של בלו בירד לבודפשט החל ממחיר של 170$, פראג החל מ-230$ או לברלין ב-279$, בהזמנה ישירות דרך בלו בירד. נכון לעכשיו ניתן להזמין טיסות רק עד סוף חודש דצמבר, אך מבדיקה שלנו עולה כי טיסות לחודשים שלאחר מכן ייפתחו בימים הקרובים.

בלו בירד איירווייז היא חברת תעופה יוונית המתמקדת בטיסות לאירופה מנמל התעופה בן-גוריון. בסיס החברה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון שבאי כרתים אשר ביוון, והיא פועלת באיים נוספים באזור. החברה נוסדה בשנת 2008 ובמאי 2016 נרכשה על ידי בעלי קבוצת התיירות הישראלית “קווי חופשה”.

מקווי חופשה נמסר “אנו שמחים לבוא עם בשורה צרכנית ולעדכן על חזרת טיסות בלו בירד איירוויס ליעדי אירופה המובילים והאהובים על הישראלים בעונת החורף שהולכת להיות חמה מתמיד. בזכות טיסות בלו בירד איירוויס נציע לקהל הרחב, טיסות בשעות אטרקטיביות, חבילות נופש וספורט, ומאורגנים, במחירים סופר אטרקטיביים ותחרותיים שיהפכו את היעדים ללהיט מכירות”

תגובה
  1. בהצלחה לכול מי שמתכוון לטוס עם החברה הזו…הכי הרבה איחורים, הכי הרבה ביטולי טיסות,מטוסים לא חדשים,טייסים עם הכי פחות שעות טיסה ולכן פחות מנוסים.
    ישלמו לי כסף לעולם אני לא אטוס עם החברה הזו..

Comments are closed.