אל על ומועדון הנוסע המתמיד יוצאים היום במבצע הצטרפות לכרטיס האשראי FLY CARD במסגרתו יקבלו המצטרפים החדשים כרטיס טיסה מתנה ליעדים שבמבצע, בתשלום מיסי הנמל בלבד. מועדון הנוסע המתמיד יוצא במבצעים דומים מעת לעת ולא מדובר בפעם הראשונה, אך מדובר בהטבה משמעותית למצטרפים חדשים.

במסגרת המבצע, לקוחות חדשים שיצטרפו לכרטיס האשראי FLY CARD החל מ-5 במרץ ועד ה-5 באפריל יקבלו כרטיס טיסה מסוג Classic הכולל כבודה והושבה. ההטבה תהיה זמינה למגוון גדול יחסית של יעדים, כולל יעדים מבוקשים יחסית שלא נכללים במבצעים אחרים כמו פריז ולונדון. רשימת היעדים תכלול יעדים של אל על וסאן דור, כולל מדריד, פריז, לונדון (לוטון), רומא, מילאנו, אתונה, פרנקפורט, ציריך, מינכן, וינה, בוקרשט, ברלין, סופיה, פראג, בודפשט, או לאחד מיעדי סאן דור: טיביליסי ולרנקה.

ה״אותיות הקטנות״ הן שהמבצע עבור מצטרפים חדשים שלא החזיקו בכרטיס האשראי FLY CARD ב-24 חודשים שקדמו להצטרפות ובכפוף לביצוע רכישות בכרטיס החדש בהיקף של 5000₪ לפחות, עד 5 ביוני 2024. נזכיר, כי מבצע ההצטרפות הקודם של המועדון (דצמבר 2023) היה משתלם למדי גם כן ובמסגרתו קיבלו המצטרפים החדשים עד 35,000 נקודות במתנה, שבשילוב מסוים יוכלו להתממש עד לכדי 2 כרטיסי טיסה הלוך ושוב במתנה.

את תנאי המבצע המלאים אפשר למצוא באתר אל על.