מותג האשראי Beyond של הבנק הבינלאומי יצא החודש בקמפיין שמציע כרטיס טיסה בחינם למי שינפיק כרטיס אשראי של המותג עד סוף חודש מרץ.

למי שעדיין לא שמע, כרטיס האשראי Beyond של הבנק הבינלאומי מאפשר, בדומה לכרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, לצבור נקודות על רכישות שמתבצעות באמצעות הכרטיס. גם במועדון הזה, כמו שנהוג במועדוני תעופה, צבירת נקודות תוביל לקבלת מעמד יוקרה ובהתאם הטבות נוספות ללקוח. את הנקודות ניתן לממש תמורת הטבות בארץ אך גם להזמנת טיסות וחופשות.

בקמפיין הקידום הנוכחי של המועדון, יוצע כרטיס טיסה במתנה למי שייצטרף לבנק הבינלאומי בין התאריכים 1.3.24-31.3.24 וינפיקו/ישפעלו כרטיס אשראי Beyond עד ליום 15.5.2024. מדובר בכרטיס טיסה יחיד הלוך ושוב במחלקת תיירים עם טרולי ליעדים נבחרים – אתונה, בודפשט, ורנה, לרנקה, פאפוס, רודוס, טבליסי, קישינב ובטומי. באותיות הקטנות, נציין כי מדובר בכרטיס אשראי בנקאי שדורש פתיחת חשבון בבנק הבינלאומי וכן כי תידרש העברת משכורת מינימלית של 7,000 ש״ח נטו לחשבון. כמו כן, מימוש ההטבה באתר Beyond (הזמנת כרטיס הטיסה) יתאפשר בין התאריכים 5.5.24 ועד 22.5.24 בלבד.

המחזיקים בכרטיס יצברו, במעמד הבסיס, נקודה אחת עבור עסקאות בשווי 260 ש״ח (או 130 ש״ח בעסקאות בחו״ל). היתרונות של כרטיס האשראי של ביונד הוא שהשווי של כל נקודה יהיה 1$, פשוט ושקוף יחסית ללקוח, וכן כי הלקוח לא יהיה מוגבל להזמנת כרטיסי טיסה בחברת תעופה אחת, ויוכל אפילו לממש את הנקודות לדברים שאינם טיסות על פי צורך.

הקמפיין של ביונד מגיע בדיוק באותה תקופה שבה אל על יצאה גם היא בקמפיין נרחב לצירוף חברים חדשים למועדון הנוסע המתמיד של החברה. במסגרת המבצע מציעה אל על ללקוחות חדשים שיצטרפו לכרטיס האשראי FLY CARD החל מ-5 במרץ ועד ה-5 באפריל כרטיס טיסה מסוג Classic הכולל כבודה והושבה במתנה. המצטרפים ידרשו לשלם מיסי נמל נמל בלבד.

את התנאים המלאים של המבצע אפשר למצוא באתר הבנק הבינלאומי.

תמונה: דוד דניאל