חברת סאן דור (אל על) מפרסמת היום את רשימת היעדים של החברה לקיץ הקרוב. סה״כ צפויה החברה להפעיל מעל ל-40 טיסות שבועיות.

האי רודוס
האי רודוס

בין היעדים שנכנסו לרשימת יעדי הקיץ של סאן דור נכללים לרנקה ופאפוס (14 טיסות שבועיות), סלוניקי (4 טיסות), טביליסי (9 טיסות),  ורשה וקרקוב (8 טיסות),  טיווט (4 טיסות),  קישינב (2 טיסות), רודוס (3 טיסות) ובאטומי (4 טיסות). אחד מהיתרונות של טיסות סאן דור הוא שהן צוברות נקודות טיסה של אל על וכן ניתן גם לרכוש אותן בנקודות.

רודוס ובאטומי יהיו יעדי טיסה חדשים של סאן דור שלא נכללו ביעדי החורף של החברה, כאשר על פי מערכת ההזמנות הטיסה הראשונה לרודוס צפויה להמריא ב-18/4 ולבאטומי כבר ב-31/3.

מאידך, סאן דור לא תפעיל טיסות לבלגרד, בירת סרביה, כפי שתכננה בעבר. למרות שלא פורסם באופן נרחב בישראל, אל על החלה למכור כרטיסי טיסה לבלגרד תחת המותג סאן דור לטיסות החל מתחילת אפריל, טיסות שנראה כעת שבוטלו. כמו כן, בוטלו קווי החברה לפורטו, נאפולי, ליובליאנה וזאגרב.

רודוס, אחד מהאיים היותר מוכרים של יוון, הוא אי ים תיכוני שקורץ לתיירים עם שילוב של יופי טבעי, היסטוריה עתיקה ותרבות. בעונת הקיץ מציע האי מציע חופים שטופי שמש ומים צלולים. העיר העתיקה של רודוס מימי הביניים נחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק”ו ומושכת את חובבי ההיסטוריה. באטומי, עיר בגאורגיה הממוקמת על חוף הים השחור שידועה בשילוב הייחודי של ארכיטקטורה מודרנית ויופי מודרני ליד הים.