חברת אל על מודיעה היום כי חתמה על הסכם לחכירה רטובה של שני מטוסי בואינג מדגם 737-800 מחברת KLASJET הליטאית לתמיכה בפעילות סאן דור, מקבוצת אל על.

ההסכם יאפשר להגדיל את תדירות הטיסות של חברת סאן דור לעשרת יעדיה המתוכננים של סאן דור לקיץ הקרוב, כאשר טיסה מסחרית ראשונה באחד מהמטוסים צפויה להמריא ללרנקה כבר ביום שישי הקרוב, 3 במאי 2024.

מושבי מחלקת תיירים במטוס 737-800 של Klasjet
מושבי מחלקת תיירים במטוס 737-800 של Klasjet

חברת KLASJET שמפעילה כ-15 מטוסים, מתמחה בהחכרת מטוסים לחברות בינלאומיות. החברה מחזיקה סה״ ב-13 מטוסי 737, מהם 8 מטוסים מדגמי 737-800 בגיל ממוצע של 19.5 שנים. המטוסים החכורים המיועדים לסאן דור כוללים 186 מושבים במחלקת שירות אחת, מחלקת תיירים. הטיסות יופעלו במתכונת של חכירה רטובה, כלומר יופעלו על ידי צוותי האוויר של KLASJET אליהם יצוותו בכל טיסה דייל/ת אל על לצורך מתן שירות בשפה העברית.

באל על הודיעו כי לקוחות אשר רכשו כרטיסים ולאחר מכן טיסתם הוחלפה כך שתופעל באמצעות מטוס חכור, רשאים לשנות או לבטל את הטיסה דרך מוקד השירות בתוך 14 ימים מקבלת ההודעה על שינוי המטוס, ובתנאי שהשינוי או הביטול יעשו לפחות שני ימי עסקים לפני מועד הטיסה. לא ייגבו דמי שינוי (למעט הפרשי מחיר, אם יהיו) או דמי ביטול על פעולה זו.

סאן דור הודיעה לאחרונה כי תטוס בעונת הקיץ הקרובה לכעשרה יעדים: לרנקה ופאפוס בקפריסין, רודוס וסלוניקי ביוון, בטומי וטיבילסי שבגיאורגיה, ורשה וקרקוב שבפולין, טיווט במונטנגרו וקישינב במולדובה. לצד תגבור הטיסות ליעדים הקיימים, חכירת המטוסים תאפשר לבחון הפעלת קווי טיסה ליעדים נוספים כך שהחברה תוכל להציע מענה מותאם להעדפות וביקושי הקהל הישראלי ביעדי נופש קרובים נוספים.

גל גרשון, מנכ”ל סאן דור: “ההסכם עם KLASJET יאפשר לנו לא רק להגדיל את מספר הטיסות ליעדים הקיימים, אלא גם נושא בחובו פוטנציאל ממשי להתרחבות ליעדים נוספים, שיגדילו אף יותר את ההיצע ויאפשרו ליותר ישראלים לנצל את תקופת הקיץ לחופשות התאווררות שרבים משוועים להן”.

תגובה
  1. לטוס כחול לבן. כל השנים אלעל השוויצה בטייסים הישראלים. והנה התרגלנו שמזמינים באליל, ישראייר או ארקיע ומקבלים חראא ברטא במחירי אלעל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *