ברוב המקרים כשאנחנו מתעסקים בטיסות, אנחנו מחפשים את הטיסות הכי זולות, הכי נוחות או אלו שצוברות לנו נקודות נוסע מתמיד. החלטנו הפעם לבדוק משהו קצת שונה – אספנו כמה מכרטיסי הטיסה הכי יקרים בעולם בטיסות מסחריות וגם בדקנו מה תקבלו תמורת המחיר בכל טיסה.

מניו יורק להונג קונג עם קתאי פאסיפיק

חברת התעופה קתאי פאסיפיק מדורגת כבר שנים ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם. החל ממטוסים חדישים, מרווח אישי גדול במיוחד בכל המחלקות ארוחות ברמה גבוהה ושירות מותאם אישית, כל אלו הובילו לדירוג של חברת קתאי. ואם מדובר בחברה שמצטיינת במחלקת תיירים, אפשר רק לדמיין את איכות המוצרים של החברה במחלקה ראשונה. מי שיירצה לנסות את החוויה ולטוס עם קתאי מבסיס הפעילות שלה בהונג קונג לניו יורק יאלץ להיפרד מ-21,549$ (שהם כ-80,700 ש״ח) עבור כרטיס טיסה לכיוון אחד במחלקה ראשונה בטיסה שאורכת כ-16 שעות.

מחלקה ראשונה בקתאי פאסיפיק

בכל מטוס 777 של החברה שפועל בקו לניו יורק יש שישה מושבי מחלקה ראשונה מרווחים במיוחד שהופכים למיטה. כל המוצרים שתקבלו במהלך הטיסה יהיו ממותגים, החל מכלי מזון של המותג Noritake, סכו”ם מבית רוברט וולש, כוסות יין של Riedel, מצעים של Bamford וכותונת שינה של PYE. כשתחליטו שאתם רוצים לישון, הצוות יהפוך את המושב שלכם למיטה נוחה עם מזרן וכריות שתוכלו לבחור מתפריט שכולל כריות בניחוח לבנדר.

למי שתהה מה הביקוש למושבים במחירים האלו, מבדיקה שלנו עולה כי בטיסה של קתאי היום (30.4) מהונג קונג לניו יורק נתפסו כבר 5 מתוך 6 המושבים הזמינים.

מטוקיו לאירופה וארה״ב עם ג׳אפאן איירליינס

גם מג׳אפאן איירליינס לא נחסכות מחמאות על איכות השירות, המוצרים והמזון. מי שירצה לנסות בעצמו את חוויית האירוח היפנית, יוכל לטוס עם חברת התעופה הלאומית של יפן, ג׳אפאן איירליינס במחלקה ראשונה מטוקיו לפריז או לונדון תמורת 14,900$ (55,800 ש״ח) לכיוון אחד או 17,890$ (67,000 ש״ח) מניו יורק ו-16,571$ (62,000 ש״ח) מלוס אנג׳לס לטוקיו.

סוויטות מחלקה ראשונה במטוסי A350 של ג׳אפאן איירליינס (JAL)
סוויטות מחלקה ראשונה במטוסי A350 של ג׳אפאן איירליינס (JAL)

לאחרונה הציגה ג׳אפאן איירליינס מחלקה ראשונה חדשה ויוקרתית במיוחד במטוסי האיירבוס A350-1000 שהחלו לפעול בקווים לניו יורק. לכל נוסע במחלקה תהיה סוויטה פרטית עם מושב רחב שמספיק שניתן לחלק למיטה וכיסא. לכל נוסע יהיה ארון בגדים נסתר וצג טלוויזיה מהגדולים בתעשייה בגודל 43 אינצ׳. מושבי המחלקה הראשונה יכללו את מערכת הסטריאו הראשונה בעולם ללא אוזניות, עם רמקולים מובנים במשענת הראש.

הארוחות במחלקה ראשונה של החברה יכללו את המיטב של הקולינריה היפנית, עם ארוחות של שפים יפנים מפורסמים בעלי מסעדות ביפן.

מניו יורק לסיאול עם קוריאן אייר

מחלקה ראשונה של קוריאן איירליינס במטוסי ה-747
מחלקה ראשונה של קוריאן איירליינס במטוסי ה-747

קוריאן אייר ידועה אמנם כחברת תעופה מעולה עם שירות ברמה גבוהה במיוחד, אבל בהחלט לא כחברת תעופה זולה במיוחד בטיסות בינ״ל. כך למשל מי שירצה לטוס עם החברה מניו יורק לסיאול בטיסה שאורכת כ-14:55 שעות ישלם 14,398$ (שהם כ-53,000 ש״ח) עבור כרטיס טיסה לכיוון אחד במחלקה ראשונה.

במטוסי הבואינג 747 שמפעילה החברה בקו זה מותקנים במחלקה ראשונה מושבי ה״Kosmo Suites 2.0״, סוויטות פרטיות עם דלת נגללת, מושבי מיטה ומרחב אישי מוגדל לכל נוסע. בנוסף, טלוויזיה אישית בגודל של 24 אינץ׳, ארון בגדים אישי לאחסון חפצים, ארוחות שף, והשירות הקוריאני המצטיין.

מלוס אנג׳לס למלבורן עם קוואנטס

חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס מתהדרת בתואר של חברת התעופה שמפעילה כמה מקווי הטיסה הארוכים ביותר בעולם. למעשה יש לחברה פרויקט שלהם בשם ״Project Sunrise״ שמטרתו התאמת מוצרי החברה לטיסות אולטרה ארוכות, כולל רכש של מטוסים ייעודיים, מושבים חדשים ואפילו קיום מחקרים על שיפור חוויית הטיסה של הנוסעים.

מחלקה ראשונה במטוסי ה-A380 של קוואנטס
מחלקה ראשונה במטוסי ה-A380 של קוואנטס

בעוד חברות תעופה רבות זונחות את המחלקה הראשונה לטובת מחלקות עסקים ברמה גבוהה, חברת קוואנטס רכשה לאחרונה מטוסי A350 חדשים שמיועדים לטיסות האולטרה ארוכות של החברה ואלו יצוידו במחלקה ראשונה חדשת ומפנקת במיוחד. בינתיים, מפעילה החברה מחלקה הראשונה במטוסי האיירבוס A380 סופרג׳מבו שקיבלו זריקת החייאה בדמות פרויקט בשווי של מיליארדים לחידוש עיצוב הפנים של צי מטוסים זה.

פעמיים בשבוע מפעילה החברה טיסות בין מלבורן ללוס אנג׳לס במטוסי האיירבוס A380 שבהם כאמור קיימת מחלקה ראשונה. מי שיבחר לטוס בקו הזה עם קוואנטס ישלם 14,310$ (53,600 ש״ח) עבור כרטיס לכיוון אחד במחלקה ראשונה, בטיסה שאורכת כ-16 שעות. בתמורה יקבלו הנוסעים סוויטות מרווחות שמעוצבות בצורה שמאפשרת לנוסעים לשבת לארוחת צהריים זוגית.

תרשמו לנו בתגובה באיזו טיסה בחרתם ושתהיה לכם טיסה נעימה.