חברת התעופה אייר אינדיה הודיעה אתמול על הגדלת תדירות הטיסות של החברה בין דלהי לפוקט. הטיסות הנוספות יאפשרו קונקשנים נוחים וזולים מתל אביב לפוקט דרך דלהי. 

מטוס איירבוס A320neo של אייר אינדיה
מטוס איירבוס A320neo של אייר אינדיה

החל מה-1 ביוני צפויה להוסיף חברת אייר אינדיה טיסה יומית נוספת, מלבד ימי רביעי, בקו הטיסות בין דלהי לפוקט, כך שסה״כ תפעיל החברה שתי טיסות יומיות בין דלהי לפוקט. הטיסות מדלהי לפוקט אורכות כ-4:45 שעות ומבוצעות לרוב במטוסי איירבוס ממשפחת ה-A320.

טיסות מתל אביב לפוקט דרך דלהי עם אייר אינדיה
טיסות מתל אביב לפוקט דרך דלהי עם אייר אינדיה

מדובר בשדרוג משמעותי לנוסעים מישראל שיקצר את זמני הקונקשן בטיסות מישראל לפוקט דרך דלהי עם אייר אינדיה. עד היום, טיסות הקונקשן עם אייר אינדיה לפוקט היו עם עצירה קצרה בדלהי בהלוך, אך עצירה ארוכה של כ-19 שעות בחזור. כעת יארכו הטיסות לפוקט עם אייר אינדיה סה״כ 15 שעות בהלוך ובחזור, עם עצירה של כ-4 שעות בדלהי. נזכיר כי הטיסות של אייר אינדיה מתל אביב לדלהי מבוצעות במטוסי בואינג 787 דרימליינר ובמסלול המקוצר מעל ערב הסעודית ועומאן.

אייר אינדיה מציעה במקרים רבים מחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחיר של טיסות ישירות ובהרבה מקרים גם מזה של טיסות קונקשן באמירויות. מבדיקה במערכת ההזמנות בימים אקראיים בחודש יוני (3-10), עולה כי טיסת הקונקשן הקצרה עם אייר אינדיה לפוקט תעלה 743$, בזמן שטיסה ישירה עם אל על תעלה 1,478$ במחלקת תיירים, בתעריף לייט, שלא כולל כבודה והושבה. זאת כאשר עם אייר אינדיה כבר בתעריף הבסיס הנוסעים יהיו זכאים לשלוח 2 מזוודות במשקל של 23 ק״ג כל אחת.

חשוב להגיד שחברת אייר אינדיה ביטלה את כל טיסותיה מתל אביב לאחר המתקפה האיראנית, נכון לעכשיו עד ל-16 במאי. החברה טרם הודיעה באופן רשמי על כך שתחזור לישראל במועד זה, כך שתיתכן דחייה נוספת במועד חזרתה לפעילות.

מחלקת עסקים במטוסי איירבוס A350 של אייר אינדיה
מחלקת עסקים במטוסי איירבוס A350 של אייר אינדיה

בשנת 2022 נרכשה חברת אייר אינדיה על ידי תאגיד TATA ההודי, הבעלים המקורי של החברה שהוקמה בשנת 1932. מאז רכישתה של החברה היא הופכת מהפך בהובלת הבעלים החדש, שמטרתו להפוך את החברה ל״אחת מחמש חברות התעופה המובילות בעולם״. תהליך זה כולל עד כה עסקאות ענק לרכש מטוסים, הצגת מחלקות חדשות ועוד שיפורים רבים לרווחת הנוסעים.

תגובה
  1. צריך להזכיר שטיסת הלוך ושוב בין דלהי לישראל אמנם מבוצעת ב787 אבל רמת התחזוקה של המטוס ירודה מאוד מאוד, אין אפילו מערכת מדיה תקינה! שימו לב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *