חברת ארקיע צפויה להוסיף מטוס איירבוס A321 נוסף לצי המטוסים של החברה וזאת אחרי שהודיעה החברה בחודש שעבר על החזרת מטוס אמראר נוסף לשירות.

חברת ארקיע הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר ביום חמישי עסקה לחכירה של מטוס איירבס A321 מהדור הקודם (A321ceo) שיתווסף לצי המטוסים של החברה. המטוס יהיה ״בחכירה יבשה״, כלומר יופעל באופן מלא על ידי צוותי האוויר של ארקיע. הטווח של משפחת מטוסי ה-A321ceo עומד על עד 5950 ק״מ.

בימים אלו מצפה ארקיע מצפה להשלמת העסקה שתהיה למשך 3.5 שנים. המטוס צפוי להיקלט בשורות החברה בחודש הבא לאחר שיקבל מספר רישום ישראלי, זמן קצר לפני עונת הקיץ המבוקשת. מארקיע נמסר: “המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים, יאפשר לארקיע להרחיב את כמות הטיסות ומפת היעדים. זה כחלק מתוכנית ההצטיידות של החברה לשנים הקרובות”.

בארקיע טרם שיתפו פרטים נוספים על המטוס כמו מספר רישום ובעלויות קודמות, מלבד העובדה שהמטוס החדש יהיה בקונפיגורציית הושבה דומה לזו שבמטוסי ה-a321neo של החברה עם 220 מושבים במחלקת תיירים.

יחד עם המטוס החדש, צי ארקיע ימנה 6 מטוסים בהפעלה עצמית, כולל 2 מטוסי איירבוס A321neo ו-3 מטוסי אמבראר 195. נזכיר כי בחודש שעבר הודיעה ארקיע על כוונתה להחזיר מטוס אמבראר נוסף לשירות כדי להפעיל את לוח הטיסות של החברה לאביב-קיץ שעתיד לכלול 27 יעדים סה״כ. כדי לעמוד בלוח הטיסות המלא של החברה, היא מפעילה גם טיסות במתכונת של ״חכירה רטובה״, כלומר טיסות שמופעלות באופן מלא על ידי חברות תעופה זרות.

תגובה
  1. שארקיע תדאג לפצות את כל הלקוחות שבוטלו להם הטיסות לפני שהיא מתחדשת,בושה ביטלו לנו טיסה ביומיים ממונטנגרו,לא היה עם מי לדבר אפילו נציג לא היה שם.

  2. חברה פח שצריכה להסגר
    אסור לקנות ממנה כרטיסים
    אין שרות לקוחות
    אין יחס ללקוח
    אין מענה
    פשוט אפסים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *