חברת התעופה אמריקן איירליינס דוחה את השקת הקו לדאלאס פעם נוספת. נכון לשעה  נקבע כי תאריך ההשקה יהיה ה-30 באוקטובר 2022.

על פי ה-Wall Street Journal, החברה החליטה לקצץ לא מעט קווים בשל העיכוב באספקת מטוסי בואינג 787. החברה היתה אמורה לקבל בתקופה הקרובה -13 מטוסים חדשים ובשל מגבלות שהטיל מינהל התעופה האמריקאי  החברה צפויה לקבל רק 10 מטוסים. בשל כך היא תאלץ לדחות את פתיחתם של קווים חדשים או לקצץ בקווים קיימים.

בין השאר החברה החליטה לעצור את הטיסות מסיאטל ללונדון, מלוס אנגל׳ס לסידני ומדאלאס לסנטיאגו. וכן כפי שצוין תדחה גם את פתיחת הקו בין תל אביב ודאלאס. השפעה נוספת של הדחייה במסירת מטוסי הדרימליינר היא המשך השימוש במטוסי ה-777-200 בין היתר היא דחיית השימוש במטוסי 787 דרימליינר לפעילות בקווים לתל אביב (ראו את סקירת חדשות תעופה למטוס 777-200 של אמריקן).

זוהי אינה הדחייה הראשונה של קו זה. החברה אמורה היתה לפתוח את הקו בחודש ספטמבר 2020 עם יעד של 3 טיסות שבועיות.  זמן קצר לאחר ההודעה החברה ׳בישרה׳ על דחיית הפתיחה לחודש אוקטובר 2021 ובהמשך דחתה את פתיחתו 3 פעמים נוספות. זאת כאשר התאריך האחרון שפורסם, עד היום, הוא חודש מאי. עתה מתברר כי גם תאריך זה נידחה לחודש אוקטובר, בלי התחייבות שזו הדחייה האחרונה. כיום אמריקאן איירליינס מפעילה טיסות לישראל מניו יורק ומיאמי.

אמריקן מסרה בסוף שבוע שעבר כי יצרנית המטוסים, בואינג הודיעה לה שהיא תפצה אותה על חוסר יכולתה לספק את המטוסים וכי בואינג אינה צפויה לחדש את אספקת מטוסי דרימליינר חדשים לפני האביב או הקיץ, זמן רב לארח המועד שתוכנן במקור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *