בלוג התיירות Thepointsguy מדווח כי חברת יונייטד מתכננת זריקת החייאה לצי מטוסי ה-767 המיושן שברשותה. במסגרת התדריך של חברת יונייטד על ההתרחבות הגדולה ביותר שלה בגזרת הטיסות הטראנסאטלנטיות, עדכנה החברה כי 16 מטוסי ה-767-400 של החברה יעברו תהליך שדרוג (Retrofit) במסגרתו תותקן בהם מחלקת העסקים העדכנית של החברה המוכרת בשם Polaris. זאת, כשברקע העיכוב באספקת מטוסי ה-787 דרימליינר מצד חברת בואינג.

התהליך יחל בשבועיים הקרובים, כך שהמטוס הראשון עם הקבינה העדכנית יתחיל לפעול כבר בקיץ הקרוב. זאת כשעד קיץ  2023 צפויה החברה להשלים את תהליך התקנת המחלקה החדשה בכל הצי. זו תחליף את המחלקה המיושנת המותקנת כיום במטוסים בתצורה הנדירה יחסית של 2-1-2 שנחשבת משמעותית פחות איכותית ממחלקת הפולאריס.

תצורת מחלקת העסקים הנוכחית במטוסי ה-767-400
תצורת מחלקת העסקים הנוכחית במטוסי ה-767-400

מדובר בשינוי חד מההערכות המקוריות על כך שהחברה תיפרד מצי מטוסי ה-400 שעומד כרגע על גיל ממוצע של כ-20 שנה. אלו הוכנסו לאחסון ארוך טווח בתחילת מגפת הקורונה. החברה לא צפתה כי בתחילת שנת 2021 היא תאלץ לקרקע חלק מצי מטוסי ה-777-200 שלה לאור סוגיות טכניות. לאור כך החזירה את צי ה-767 לפעילות וכיום הוא משמש את החברה לטיסות לאירופה ודרום אמריקה. ע״פי אתר Flightradar ניתן לראות כי המטוסים מדגם זה טסים בין היתר למינכן, ברצלונה, מדריד, דבלין, סאו פאולו ועוד יעדים בתוך ומחוץ לארה״ב.

מטוס 767-400 של חברת יונייטד בשדה התעופה בברצלונה
מטוס 767-400 של חברת יונייטד בשדה התעופה בברצלונה

כמו כן, החברה צפויה להשלים את התקנת מחלקת העסקים החדשה של החברה בכל צי מטוסי ה-767-300 ו-787-9 עד סוף הקיץ הקרוב. המשמעות היא שעד סוף הקיץ הבא בכל צי המטוסים רחבי הגוף שבשירות בינ״ל תותקן מחלקת העסקים החדשה והנחשבת של החברה. בכך תשדרג החברה משמעותית את השירות לנוסעים בטיסות הבינ״ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *