השבוע מבקר בישראל מנהל הפעילות האירופאי של חברת סינגפור איירליינס, קרדין דה ווקר, שאמון גם על השווקים בהם אין לחברה נציגות ישירה, ביניהם ישראל. במסגרת הביקור העניק לחברת Open Sky שמייצגת את החברה הסינגפורית בישראל אות הוקרה מיוחד על ביצועיה בין השנים 2019-2020. למי שזוכר, לא מזמן יצא לנו לנסות טיסה במחלקת העסקים של החברה, וחזרנו מרוצים בהחלט.

הנציג סקר בפני עיתונאים אודות פעילות חברת התעופה הסינגפורית בישראל שהוא שוק חשוב עבור החברה. לצערנו, נכון לעכשיו אין בשורות באשר לקו טיסות ישיר של החברה מתל אביב לסינגפור, ובעת הנוכחית החברה מתמקדת בעיקר בהתאוששות ממגפת הקורונה. כזכור, סינגפור הייתה סגורה תקופה ארוכה ונפתחה אחרונה לתיירות.

משיחות שלנו עולה כי בהחלט קיימת התכנות כלכלית לפתיחת קו של החברה לישראל וכן רבים מחכים לראות את החברה הסינגפורית בישראל. להערכתנו האישית (ולתקוותנו), פתיחת השגרירות הסינגפורית בישראל הוא בהחלט צעד נוסף לקראת קו הטיסות המיוחל.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, השנה הרחיבה החברה משמעותית את האפשרויות שהיא מציעה לקהל הישראל. בתוך כך, הסכם חדש עם חברת Flydubai מאפשר קונקשן נוח בדובאי בשילוב של טיסת פליי דובאי לדובאי ומשם טיסת המשך עם החברה הסינגפורית. זאת, בנוסף להסכם עם אל על ועם חברות אירופאיות נוספות שמאפשר טיסות המשך לסינגפור גם כן מדובאי או אירופה. קונקשנים אלו מקרבים בין תל אביב וסינגפור ומנגישים את החברה הסינגפורית המעולה לקהל הישראלי.

טיסות לסינגפור בשילוב אל על וסינגפור איירליינס
טיסות לסינגפור בשילוב אל על וסינגפור איירליינס עם קונקשן קצר של שעתיים

נציג החברה הסינגפורית שיתף כי נוסעים רבים מישראל בוחרים באפשרות הזו במטרה להגיע לסינגפור או ליעדי המשך של החברה. בהקשר זה ציין כי הם רואים תנועה רבה של נוסעים לסינגפור דרך דובאי, כאשר את הדרך חזרה לישראל עושים באמצעות אחד מהקונקשנים שמציעה החברה באירופה.