חברת לופטהנזה יוצאת בסבב רכישות נוסף של מטוסים לחטיבות הנוסעים והמטען שלה. בעוד חברות כמו קוואנטס ואייר פראנס זונחות את מטוסי הבואינג לטובת המתחרה איירבוס, חברה התעופה הלאומית של גרמניה ממשיכה להגדיל את צי מטוסי הבואינג שלה.
בגזרת המטען מודיעה החברה כי תצטרף לרשימה מצומצמת של חברות שהזמינו את מטוס המטען מדגם בואינג 777-8 ממשפחת מטוסי ה-777X. לופטהנזה תהיה החברה האירפואית הראשונה שמזמינה את מטוס המטען החדש. בנוסף מודיעה החברה של רכש של 2 מטוסי 777 מטען מהדור הנוכחי שיישמשו עד לכניסתו לשירות של מטוס ה-777-8 שצפוי רק לשנת 2027. אלו ייצטרפו ל-11 מטוסי 777F ומטוס A321 המשמשים כיום את חטיבת המטען של החברה.
בגזרת מטוסי הנוסעים רחבי הגוף מודיעה לופטהנזה על רכש של 7 מטוסי 787-9. הזמנה זו תעמיד את סך הזמנת מטוסי ה-787 דרימליינר של החברה על 32 מטוסים. הרכישה נעשית למרות עיכובים במסירות של מטוסי ה-787. כזכור, לופטהנזה צפויה להיות לקוחת השקה של גרסאת הנוסעים של מטוס ה-777X (דגם 777-9) החדש כאשר ייכנס לשירות בשנת 2025 עם הזמנה של 20 מטוסים. עד אז צפויה החברה להשיק את מחלקות הנוסעים החדשות שלה, שבתקווה יציעו מוצר עדכני ומשופר ללקוח.
עד כה מכרה בואינג 34 מטוסי מטען מדגם 777-8 מאז השקתו בחודש ינואר. המתחרה החדש מבית איירבוס, A350F, שגם הוא טרם נכנס לשימוש מסחרי, עומד על 22 הזמנות.
בהכרזה על העסקה מדגישה חברת בואינג בהרחבה על החסכון המשמעותי בצריכת דלק (עד 30%) ביחס ליכולות מטען זהות לדור הקיים של מטוסי המטען. נתון משמעותי למדי ביחס לתחזית של בואינג לגידול של 70% בציי מטוסי המטען בעולם עד שנת 2040. בתוך כך צופה בואינג כי תמכור 450 מטוסי מטען רחבי גוף מדגמי ה-777 דור נוכחי ומטוסי הדור הבא מדגם 777-8.