מי מאיתנו לא היה רוצה לטוס לנאפולי ב-5 יורו, לתאילנד ב-300 דולר או לארה״ב ב-400? במיוחד בתקופה שבה מחירי הטיסות מאמירים בגלל כל סיבה אפשרית שתוכלו לחשוב עליה החל ממחירי הדלק, דרך שיאים בביקוש ועד מחסור בכוח אדם שמוביל לביטולי טיסות נרחבים בעולם.

אז איך בכל זאת תוכלו למצוא כרטיסי טיסה זולים לחול? פירטנו את כל הדרכים בכתבה מטה

איך למצוא כרטיסי טיסה זולים? תכנון מראש וזריזות

קודם כל נתחיל מהדבר הכי חשוב על מנת לרכוש כרטיסי טיסה זולים – תכנון מראש. אחרי שכבר הסברנו כאן באתר למה המחיר של כרטיסי טיסה רק עולים ככל שמתקרב מועד הטיסה, זה זמן טוב להזכיר שתכנון מוקדם הוא המפתח לרכישת כרטיסי טיסה זולים. רכישה מוקדמת היא בעצם הדרך היחידה שיכולה להבטיח לכם את מחירים זולים לכרטיסי טיסה. אמנם ישנן עוד דרכים להשיג כרטיסי טיסה זולים יותר קרוב למועד הטיסה, אך אלו לא בהכרח ניתנות לצפייה ודורשות מידה מסויימת של חוסר ודאות.

הדבר השני ולא פחות חשוב הוא זריזות – אם אתם רואים תעריף טוב, אל תבזבזו זמן. מאותה סיבה שפירטנו בכתבה מעלה, מחיר הכרטיס ככל הנראה יעלה תוך זמן קצר. אגב, לעומת מה שנהוג לחשוב זה לא בהכרח קורה כי נכנסתם לאתר כמה פעמים, אלא רק כי מישהו אחר כבר תפס את כרטיסי הטיסה במחירים הזולים שהוצגו לכם.

איך למצוא כרטיסי טיסה זולים בדקה ה-90 לפי תאריך?

אם בכל זאת לא רכשתם כרטיס טיסה מספיק זמן מראש ונהנתם מהמחיר הזול, אל דאגה, יש עדיין דרכים שדרכן תוכלו לטוס בזול. זה ידרוש מכם מידה מסויימת של חוסר ודאות, גמישות ו/או ספונטניות.

שיטה מרכזית היא לבחור את הטיסה שלכם לפי התאריכים ולא לפי היעד. כלומר, אתם בוחרים את התאריכים שבהם אתם רוצים לטוס ורק אז בוחרים את היעד הכי זול לאותם תאריכים. נשמע מפתה? אז הנה איך תוכלו לעשות את זה באתר סקיי סקנר:

  1. נכנסים לאתר סקיי סקנר בלינק הבא
  2. בשדה היעד (“To״) הזינו Everywhere ובתאריכים הזינו את התאריכים המבוקשיםמציאת כרטיסי טיסה זולים לחו״ל
  3. עכשיו תופיע רשימה של יעדים אפשריים, כשהיעדים הזולים ביותר לתאריכים המבוקשים יופיעו ראשונים מציאת כרטיסי טיסה זולים לחו״ל
  4. בחרו את היעד הזול ביותר שמעניין אתכם ושם ולחצו על המחיר מציאת כרטיסי טיסה זולים לחו״ל
  5. לאחר מכן תקבלו את רשימת הטיסות האפשריות שעומדות לפניכן, בחרו את הזולה ביותר. מבין אפשרויות הרכישה שיוצגו לכם, אנחנו ממליצים לבחור ברכישה דרך אתר חברת התעופה עצמה.

עוד עצות חשובות לטסים לפי תאריך – אם אתם יכולים, חפשו טיסות יוצאות בשישי בערב/שבת בבוקר. היות ואלו זמנים פחות מועדפים, המחירים יהיו יותר זולים והשדה כנראה יהיה ריק למדי. ככה גם תחסכו כסף וגם תתחילו את החופשה בכיף בלי תורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *