חברת התעופה ריינאייר, שמתמודדת בימים אלה עם שביתות ואיומי שביתות של צוותי שלה ביעדים שונים באירופה יצאה במסע יחסי ציבור והודיעה כי היא מוציאה ״טיסות חילוץ״ כדי לסייע לנוסעים של חברות התעופה בריטיש איירוויס, איזיג׳ט ו-TUI שטיסותיהם בוטלו. במקביל החברה הגיעה בימים אלה לסיכום עם נציגי איגוד הטייסים שלה בבריטניה לפיו שכרם יוחזר לרמה שהיתה לפני משבר הקורונה.

בהודעה של ריינאייר,  שמפעילה מעל 15,000 טיסות בשבוע היא מציינת כי השיקה 200 טיסות חילוץ מ-19 נמלי תעופה בבריטניה לאירופה כדי להקל על נוסעי חברות התעופה שטיסותיהם בוטלו. ובנוסף הוסיפה אלף טיסות לחודשים יולי-אוגוסט.

״בעוד חברות התעופה בריטיש איירוויס, איזיג׳ט ו-TUI ביטלו אלפי טיסות אנחנו מוסיפים מעל ל-1,000 טיסות לחודשים יולי-אוגוסט וכן השקנו טיסות חילוץ בתעריף נמוך שזמינות כעת במערכת שלנו וניתן להזמין אותן עד חצות יום חמישי (23 ביוני),״ מסרה דרה בריידי, מנהלת השיווק והדיגיטל בחברת התעופה.

אתרי החדשות רויטר ובלומברג דיווחו היום כי איגוד הטייסים הבריטי (BALPA) אישר עסקת שכר מתוקנת שהוגשה על ידי הנהלת Ryanair. העסקה כוללת החזרת שכר הטייסים לזה שהיה להם לפני מגפת הקורונה. לפני שנתיים בדיוק הסכימו טייסי ריינאייר לקיצוץ של 20% בשכרם ובשבועות האחרונים הם ניהלו דיונים, באמצעות איגוד הטייסים הבריטי כדי לחזור לשכר הקודם. בהנהלת ריינאייר הבינו כי אם לא ייענו לדירשות האיגוד הטייסים עשויים לשבות בדיוק כאשר מתחילה עונת הקיץ.

תגובה
    1. ככל שהדברים נראים היום תהיה ב 25 לחודש שביתה של טייסים ודיילים בספרד, פורטוגל, צרפת ובלגיה. כדאי לעקוב אחרי החדשות.

Comments are closed.