אחרי ששיתפנו את הצ׳ק ליסט שלנו לבחירת בית מלון בחו״ל, רצינו לשתף אתכם שיטה מעולה להוזיל משמעותית את הוצאות הלינה בחו״ל. אז למי שעדיין לא מכיר – תכירו את אתר הוטוויר (Hotwire), האתר שמאפשר לכם להזמין מלונות בדקה ה-90 בעלות נמוכה משמעותית מ״מחיר המחירון״ (המחיר של אותם חדרים ישירות דרך המלון או דרך אתרי ההזמנות השונים).

איך אתר הוטוויר יכול להציע חדרים במלונות בחו״ל בזול?

אתר הוטוויר מציג למכירה חדרים במלונות במחיר מוזל בדקה ה-90. מדובר על חדרים שרשת המלונות לא הצליחה למכור והיא מעדיפה למכור בזול, מאשר להשאיר ריקים. הקאצ׳ הוא שהגולש לא יודע מה שם המלון עד לאחר שהשלים את ההזמנה. הסיבה ששם המלון מוסתר היא כדי למנוע תחרות של רשת המלונות המוצעת בעצמה. מצד אחד המלונות מעדיפים למלא חדרים ריקים בזול מאשר לא להפסיד עליהם. מצד שני אם הם יציעו את אותם חדרים בזול בצורה גלויה, אנשים יבחרו במחיר הזול מה שיוביל לירידה בערך של אותם חדרים.

אתר הוטוויר - הזמנת מלונות זולים בדקה ה-90
האתר הוטוויר יציג לכם 3 אופציות שאחת מהן היא המלון

היתרונות להזמנת מלון דרך אתר הוטוויר

המחיר זה היתרון הראשון והברור. בנוסף, במהלך ההזמנה באתר הוטוויר יוצג לכם די הרבה מידע על המלון שכולל את רמת המלון בכוכבים, תמונות חדרי המלון, רשימת מתקנים ובאיזה אזור של העיר המלון נמצא. בחלק מהמקרים האתר אף יציג לכם 3 מלונות, שאחד מהם הוא המלון המיועד. מי שבמצב רוח ״בלשי״ יוכל ברוב המקרים לגלות באיזה מלון מדובר יחסית בקלות.

יתרון משמעותי נוסף הוא שאתר הוטוויר נמצא בבעלות קבוצת התיירות הענקית Expedia כך שהסיכון שהאתר יעלם פתאום כמעט ולא קיים. עוד יתרון הוא שהאתר עובד עם המון רשתות הגדולות בעולם, כולל אינטרקונטיננטל, מאריוט, קימפטון והילטון. כך שלא מדובר רק במלונות זולים ופחות איכותיים, אלא גם במלונות סופר יוקרתיים שרק רוצים למלא חדרים ריקים.

בדיקת ברשתות החברתיות תראה שהרבה נוסעים הצליחו להשיג באמצעות האתר מלונות שווים למדי במחירים זולים משמעותית מאשר באתרים אחרים. אז למי זה מתאים? עבור מי שרוצה לנסות למצוא פתרונות לינה (גם איכותיים) בזול, ומוכן לקחת את הסיכון שלא ידע את שם המלון עד לאחר ההזמנה.

איך מוצאים מלונות זולים בחו״ל באמצעות אתר הוטוויר

  1. כנסו לחיפוש מלונות באתר הוטוויר והזינו את יעד ותאריכי החופשה שלכם
  2. מצד שמאל תוצג רשימת מלונות (עם הציון שלהם באתר Expedia)
  3. ניתן לצמצם את הרשימה לאזור ספציפי בעיר על ידי לחיצה על אותו אזור במפה
  4. בחרו מלון שמצא חן בעיניכם לפי המיקום והתמונות של החדרים ולחצו עליו
  5. בעמוד המלון יוצגו לכם פרטים על המלון ובחלק מהמקרים 3 אופציות של מלונות, שאחד מהם הוא המלון הנבחר
  6. אם אתם רוצים לגלות מה המלון – נסו להכנס לאתרים של שלושת המלונות המוצעים ולהשוות לתמונות של החדר המוצע
  7. במידה והחדר מצא חן ביניכם לחצו על ״Select your room” ובחרו את החדר שאתם רוצים מבין האפשרויות
  8. השלימו את ההזמנה. בעת קבלת אישור ההזמנה למייל גם ייחשף שם המלון.
אתר הוטוויר - הזמנת מלונות זולים בדקה ה-90
ניתן לבחור מלון לפי מיקום באתר הוטוויר

עוד טיפ חשוב להזמנת מלונות באמצעות האתר

יש כמה דרכים להוזיל אפילו עוד את המחיר שאתם רואים באתר הוטוויר. במידה וזו ההזמנה הראשונה שלכם באתר, ניתן להכנס לעמוד הזה, לגלול לחלק של הרשמה לרשימת התפוצה במייל של האתר ולקבל קופון של 10$ הנחה להזמנה ראשונה, בכפוף לתנאי האתר.

אתר הוטוויר - הזמנת מלונות זולים בדקה ה-90
הרשמה לרשימת התפוצה של האתר תמורת הנחה של 10$

חשוב להדגיש כמובן שה״הרפתקאה״ הזו לא בהכרח מתאימה לכל אחד, אלא בעיקר לאנשים שמוכנים להנות מהנחה במחיר בעד חוסר וודאות מסויים. וכמובן שתמיד נמליץ לכם להשוות מחירים ואפשרויות לפני הבחירה הסופית.

תגובה
  1. האם האתר הנ״ל רלוונטי גם להזמנות שנעשות זמן רב מראש או רק להזמנות קרובות? ציינתם כי זה מספק מענה למלונות שנתקעו עם חדרים בדקה ה-90, אבל מה אם אני מעוניין להזמין דרכם מלון לעוד כחצי שנה / שנה?

    1. ניתן, אבל לא סביר שההנחה תהיה משמעותית. על כן חשוב ממש להשוות עם עוד אתרים

Comments are closed.