חברת אל על מודיעה היום על הרחבת רשת הנתיבים של החברה בין ישראל לארה״ב. ראשית הודיעה החברה על פתיחת קו טיסות חדש לפורט לודרדייל, יעד נופש בפלורידה. הטיסות ליעד זה יתקיימו ראשית בתאריכים נבחרים בתקופת חגי תשרי (ספטמבר-אוקטובר 2023) והחל מאפריל 2024 באופן קבוע.

בנוסף, מודיעה החברה על הגדלת תדירות הטיסות מתל אביב למיאמי, לאחר סגירת הקו המתחרה של אמריקן איירליינס. החל מה-25 במאי תפעיל החברה 6 טיסות שבועיות במקום 5 טיסות. הטיסה הנוספת תצא מתל אביב בלילה שבין יום חמישי לשישי. הטיסות החדשות, כמו כל הטיסות הקיימות לארה״ב, יופעלו במטוסי הבואינג 787 דרימליינר של אל על.

עם התרחבות תדירות הטיסות למיאמי תפעיל אל על למעלה מ-40 טיסות שבועיות לארה”ב. מבדיקה שלנו עולה כי הטיסות הישירות לפורט לודרדייל יופעלו אחת לשבוע בחודש ספטמבר החל מתאריך ה-13.9. באוקטובר יצאו 3 טיסות בתאריכים ה-5,10,12. סה״כ מדובר ב-6 טיסות שיופעלו על ידי אל על בתקופת החגים. מבדיקה ראשונית שלנו עולה כי המחירים מתחיל בכ-1,100$ במחלקת תיירים כולל הושבה וכבודה.

את הטיסות ניתן כבר להזמין באתר אל על, אך נכון למועד פרסום הכתבה הטיסות טרם מופיעות במנועי חיפוש כמו גוגל טיסות – שם הם צפויות להתעדכן בשעות הקרובות.

יתכן והרחבת הקווים מתאפשרת בעקבות הביטול של השקת קו הטיסות של אל על להונג קונג שתוכנן להתחיל לפעול בפברואר 2023.

תגובה
  1. שלום רב!!! אני ממש ממש נהניתי לטוס אם חברת אל על זה היה פשוט וחלק כיף חיים זה היה בשבילי לטוס כמו שהייתי בבית בסלון יושבת על הספה ומסתכלת באלבום תמונות ככה היה לי נחמד בטיסה הראשונה אין כמו אל על רק מה אני מאוד מאוד הייתי רוצה לקנות כרטיס טיסה במחיר הכי זול שיש כי אני רוצה לטוס רק איתכם זה פשוט חוויה להרגיש כמו בבית בלי לחץ ממש היה רגוע במיוחד שזה לא יאומן כי יסופר הרבה יותר כיף להיות על המטוס של אל על ולא בשום מטוס אחרת רק המחיר מאוד מאוד יקר בשביל התקציב שלנו וזה מה שמעקב אותנו וזה ממש ממש חבל לנו להפסיד כל יום שעובר כי אני רוצה וחייבת את הנופש הזה אם אפשר לחזור אלי בהקדם האפשרי אני מאוד מאוד אשמח ממש תודה רבה ענקית אין כמוכם בעולם ובשום מקום בתבל שלכם תמיד hinda leigh

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *