בימים האחרונים כולנו עדים שוב לעלייה במספר התלונות על היעדר תורים לחידוש דרכון במשרד הפנים. למרות שהבעיה נמשכת כבר קרוב לשנה, נראה שבמשרד הפנים טרם מצאו פתרון לסוגיה שבין היתר נגרמת בשל מערכת זימון תורים לא יעילה. כפי שהתפרסם בימים האחרונים, אותה מערכת איפשרה גם רכישה ומכירה פיראטית של תורים במאות עד אלפי דולרים.

רשות האוכלוסין הודיעה כי לאור משבר התורים הוחלט ברשות להקים בחודש מאי לשכה ייעודית במרכז הארץ להנפקת דרכונים ביומטריים. על פי הודעת הרשות, הלשכה צפויה להציע לציבור מאות תורים ביום, בתקווה לצמצום זמן ההמתנה לתור.

בימים האחרונים חזר לפעול בוט בשם ״גם כן בוט״ (Gamkenbot). אותו בוט, שפותח על ידי מהנדס תוכנה בחברת Wix בשם שילה מגן, מאפשר קביעת תורים אוטומטית עבורכם במשרד הפנים ברגע שמתפנים, כמעט ובלי מאמץ מצדכם ומבלי שתצטרכו ״לרענן״ את אתר משרד הפנים כל היום עד שייתפנה עבורכם תור לתיאום. על פי מפתח הבוט, הוא הצליח כבר לתאם באופן עצמאי מאות תורים באופן אוטומטי עבור נוסעים.

הגרסא החדשה של הבוט מגיעה בצורה נוחה של תוסף לדפדני כרום שיודע לתאם תור באופן עצמאי על בסיס הפרטים שלכם.

איך מתאמים תור מהיר לחידוש דרכון באמצעות ״גם כן בוט״?

  1. ראשית יש להוריד את התוסף של ״גם כן בוט״ לדפדפני כרום בלינק הבא
  2. לאחר מכן יש להיכנס למערכת זימון התורים של משרד הפנים באתר Myvisit ולבצע הזדהות כרגיל
  3. לאחר מכן יש לפתוח את התוסף של גןכןבוט ולהזין תעודת זהות, טלפון, ערים רלוונטיות (עד 4) ותאריך מקסימאלי לתיאום תור וללחוץ ״חפשו לי תור״
  4. יש להשאיר את התוסף ואת אתר משרד הפנים פתוחים עד לתיאום תור על ידי הבוט
  5. לאחר תיאום התור תקבלו אישור ממשרד הפנים לפרטי הקשר שנרשמתם עמם
״גם כן בוט״ הבוט שמאפשר לקבוע תורים למשרד הפנים אוטומטית
״גם כן בוט״ הבוט שמאפשר לקבוע תורים למשרד הפנים אוטומטית

שימו לב שאם עשיתם את הצעדים נכון, בתוסף אמור להופיע חיווי ״מחובר״ שמצביע על כך שהבוט עובד. עוד נקודה חשובה היא שלעיתים (כל שעה על פי המפתח) מערכת תיאום התורים של משרד הפנים מתנתקת ודורשת לבצע חיבור מחדש עם הזנת “Captcha״ של גוגל. במקרה כזה חשוב לבצע את ההתחברות מחדש על מנת שהתוסף ימשיך לחבר עבורכם תורים.

כפי שעדכנו בעבר, גם אנחנו בעצמנו תיאמנו תור, שהיה דחוף למדי עבורנו, באמצעות בוט אחר שמאפשר תיאום תורים למשרד הפנים. למזלנו, הצלחנו בשיטה הזו לקבוע תור תוך יום אחד לעיר מגורינו, אך זה היה כרוך בתשלום מסויים עבור הבוט על מנת לקבל עדיפות. במקרה הזה נכון לעכשיו מדובר בפתרון חינמי.

עדכנו אותנו בתגובות האם השיטה עבדה עבורכם.

תגובה
    1. ישיתי הכל במדוייק כפתור ירוק “מחובר” הופיע אך שלחצתי “חפשו לי תור” שום דבר לא עבד..

      1. לא אמור לקרות משהו מיוחד להבנתי, אלא רק צריך לחכות עד שהוא יקבע את התור. ומדי פעם לעשות כניסה מחדש לאתר myvisit כשהוא מתנתק

    1. היום קיבלנו פידבק חיובי מעוקבים שהצליחו לתאם תור. תמשיכו לנסות ותעשו אותנטיקציה מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *